Marka handmade dodatków dziecięcych z własną szwalnią
- Cena: 79 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: 1
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Funkcjonujący biznes - marka niepowtarzalnych dodatków dziecięcych
Powodem sprzedaży jest brak wystarczającej ilości czasu do zaopiekowania się sklepem oraz inne projekty głównie w obrębie Social Media (od 2016 roku).
W SKŁAD SPRZEDAŻY WCHODZI:
- profesjonalny sklep internetowy,
- zintegrowane media społecznościowe (fb 23 tys., Instagram 19 tys.), sprzedaż Etsy (9,6 tys.).
- znak towarowy oraz związane z nim prawa,
- know-how (projektowanie, produkcja, wykonanie),
- baza klientów, baza dostawców zagranicznych oraz krajowych,
- projekty: szablony, karty techniczne, zdjęcia wideo, wsparcie przy wdrożeniu,
- pełne wyposażenie krawieckie: maszyny (stębnówki Jack i Siruba 100% sprawne i po przeglądzie, renderka, overlock), stoły, regały, szafki, stół krojczy 5 m, nożyce mechaniczne itd.;
- wyposażenie biurowe (drukarka, komputer, stoły itd.);
- wyposażenie magazynowe: tkaniny i gotowe wyroby już uszyte.
- łóżeczka i dodatki do sesji.
Marka istnieje na rynku ok. 8 lat i jest znana na całym świecie (wysyłki Niemcy, Australia, USA, Wlk. Brytania, Szwajcaria itd.).
Nieruchomości i urządzenia
Wyposażenie szwalni oraz tkaniny.
Wsparcie posprzedażowe
Tak.
Powód sprzedaży
Brak wystarczającej ilości czasu do zaopiekowania się sklepem oraz inne projekty głównie w obrębie Social Media (od 2016 roku).