Zyskowna spółka produkcyjna - zapachy do domu



  • Cena: 950 000 zł
  • Przychody: 2 453 000 zł
  • Dochody: 350 000 zł
  • Rok założenia: 2019
  • Liczba pracowników: 2
  • Adres internetowy:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Produkcja
    • ▪ Handel
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Na sprzedaż: sklep internetowy i marka świec sojowych zapachowych. Doskonała propozycja dla kogoś, kto szuka biznesu, w którym sam tworzy produkty od początku do końca z marżą ponad 50%.

Sprzedaż i zysk netto:
2022: 1,4 mln zł | 487 tys. zł
2023: 2,04 mln zł | 217 tys. zł
2024: 2,45 mln zł | 350 tys. zł

Wynik za 2024 byłby wyższy, ale obciąża go zakupiony samochód na leasing; z ubezpieczeniem - koszt wyniósł 90 tys.

Oferta obejmuje:

1. Sprzedaż marki
Oferta obejmuje sprzedaż marki świec zapachowych.
Marka posiada zastrzeżony znak towarowy.

2. Sklep internetowy
Marka posiada własny sklep internetowy wraz z hostingiem i zapleczem linków (obecnie fraza: świece sojowe top3).

3. Materiały kreatywne i komunikacja
Sesje zdjęciowe i banery.
Wszystkie sociale: instagram, facebook
Baza newsletter: prawie 20 000, z otwieralnością maili min. 20%

4. Know-How
Dostawcy surowców, opakowań.
Proces produkcji, niezbędne maszyny i narzędzia.

5. Ludzie
Spółka na stałe zatrudnia 2 osoby (+wsparcie właścicielskie)

6. Wartości niematerialne i prawne:
- Znaki towarowe: spółka ma zgłoszone i zastrzeżone znaki towarowe.
- Indywidualne projekty etykiet produktów, kartoniki, makiety i aranżacje
- Potężna baza zdjęć z sesji zdjęciowych, wisuali, projektów

7. Zapas magazynowy: Około 250 000 zł.


Magazyny: Lokalizacja w Warszawie, możliwość przejęcia (180m2).

8. Kontakty biznesowe i partnerstwa
- Dostęp do hurtowni, producentów surowców i opakowań (rabatowane ceny).
- Silne relacje z agencjami PR, marketingowymi oraz odbiorcami hurtowymi (m.in. branża eventowa, prezenty firmowe).
- Współpraca z punktami sprzedaży detalicznej, kwiaciarniami i sklepami internetowymi.

9. Pełne wsparcie przez właścicieli

Optymalizacja kosztów:
- Posiadanie własnego magazynu może obniżyć koszty o ok. 145 tys. zł rocznie.
- Uzupełnienie oferty na sezon wiosna-lato może zwiększyć wykorzystanie zasobów ludzkich, redukując koszty o ok. 120 tys. zł rocznie.

Biznes sezonowy
Sezonowość zapewniająca dynamiczne przychody w kluczowych miesiącach (80% sprzedaży: październik- grudzień).


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe


Powód sprzedaży

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12/hubraum
30-701 Kraków