Znana restauracja w centrum Warszawy
- Cena: 330 000 zł
- Przychody: 960 000 zł
- Dochody: 120 000 zł
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: 8
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem sprzedaży jest restauracja funkcjonująca w Warszawie na Krakowskim Przedmieściu. Lokal jest rozpoznawalną marką na gastronomicznej mapie Warszawy, jego główna działalność opiera się na serwowaniu posiłków w porze lunchowej. Wieczorem w lokalu są organizowane różnego rodzaju eventy animujące Gości: mini koncerty z muzyką na żywo, karaoke, imprezy taneczne z DJem, jazzowe sesje w ogródku letnim. Restauracja znajduje się przy Ul. Krakowskie Przedmieście, która jest najpopularniejszym deptakiem w Warszawie. Lokal posiada również bardzo duży ogródek gastronomiczny o powierzchni 58 m kw., który w wakacje generuje dodatkowy obrót.
Restauracja ma ważną umowę najmu do października 2021 roku, posiada także wszelkie zezwolenia wymagane przy prowadzeniu gastronomii. Lokal generuje obroty w granicach 70 000 - 100 000 tys. zł miesięcznie.
Koszty:
czynsz lokalu – 13 291 zł netto,
media ok. 2000 zł netto miesięcznie,
licencje na odtwarzanie muzyki 100 zł miesięcznie,
towar – około 28% obrotu,
koszt zatrudnienia – ok 25% obrotu.
Możliwości rozwoju:
Lokal posiada wyrobioną i ugruntowaną markę dzięki czemu można kontynuować współpracę z dotychczasowymi partnerami biznesowymi. Dodatkowym atutem są podpisane umowy marketingowe z producentami produktów sprzedawanych w lokalu.
Nieruchomości i urządzenia
W skład sprzedawanej restauracji wchodzi:
- w pełni wyposażona sala konsumpcyjna (całość lokalu to 184m kw.),
- w pełni wyposażony bar,
[dane ukryte]
- wyposażona kuchnia oraz pomieszczenia do magazynowania żywności,
- scena do występów DJa i artystów.
[dane ukryte]
W budynku, w którym znajduje się lokal nie ma mieszkańców ani wspólnoty, co znacząco ułatwia funkcjonowanie restauracji.
Wsparcie posprzedażowe
Przy przejęciu biznesu właściciel oferuje pełne wdrożenie w system funkcjonowania lokalu:
- prowadzenie systemu raportowania,
- koordynowania działań przy prowadzeniu rezerwacji,
- obsługi imprez,
- przekazanie kontaktów do podmiotów współpracujących z lokalem.
Powód sprzedaży