Udziały w spółce Mindpack



  • Cena: 125 000 zł
  • Przychody:
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2020
  • Liczba pracowników:
  • Adres internetowy: Ukryty
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Pakiet większościowy

Opis oferty

Cześć

Sprzedam 50% udziałów w spółce, która zajmuje się usługą fulfillment skierowaną dla firm z sektora e-commerce. Moja aktywność biznesowa nie pozwala na odpowiednie zaangażowanie, także ze wspólnikiem podjęliśmy decyzje o sprzedaży mojej części udziałów. Dlaczego wspólnik nie odkupi mojej części? Potrzebuje wsparcia w zarządzaniu aspektami technicznymi jak konfiguracja baselinker, ustawienia magazynów, integracja z systemami e-commerce klientów, wsparcie techniczne oraz kontakt z klientami. Na tym etapie biznesu potrzebuje wspólnika. Chętnie w trójkę porozmawiamy z zainteresowanymi osobami.

Informacje o firmie
1. Mindpack Sp. z o.o. Link do strony internetowej http****************
2. Firma działa od 2020r na początku w ramach spółki Mindlow a pózniej została wyodrębniona spółka Mindpack. Prawie od samego początku spółka generuje zysk oraz nie posiada kredytów czy innych zobowiązań finansowych. Czysta historia.
3. Wzrost przychodów rok do roku. W 2021 zwiększyliśmy przychody o 83% względem 2020. W obecnym roku do sierpnia 2022 zwiększyliśmy przychody o 43% względem przychodów w analogicznym okresie w 2021.
4. Zbudowany model biznesowy, który wyróżnia spółkę się na tle konkurencyjnych rozwiązań. Jesteśmy mniejszą organizacją, także mogliśmy przetestować kilka modeli. Podchodzimy bardziej prokliencko, aby ułatwić im wyliczenie kosztu miesięcznej usługi.
5. Praktycznie zerowy problem z cashflow. Realizujemy usługę w tak wysokim priorytecie klienta, że wszystkie płatności za faktury są w 90% regulowane w terminie. Pozwala to na lepsze zarządzanie finansami i regulowanie naszych zobowiązań w terminie.
6. Zgrana ekipa pracowników, dobre warunki finansowe u dostawców oraz bardzo dobre relacje z właścicielem magazynu, który posiada drukarnie z której usług korzystamy - czasem drukujemy klientom materiały, które w formie insertów dodajemy do paczek.
7. Magazyn centralny w Chorzowie oraz drugi magazyn naszego partnera w Siemianowice Śląskie (woj. Śląskie). Łączna powierzchnia około 2 000 m2.
8. Dokładne kwestie finansowe jak i wolumen obsługiwanych zamówień tylko dla poważnie zainteresowanych na spotkaniu
9. Przygotowany plan związany z budową sieci franczyzowej. Pozyskaliśmy zainteresowane firmy, które podpisały umowę NDA i czekają do dalszego procesowania.
10. Materiały reklamowe, które wykorzystywaliśmy na targach i konferencjach.

Spółka jest dalej startupem i wymaga zaangażowania w skalowaniu modelu biznesowego w zwiększeniu przychodów. Stworzona koncepcja modelu franczyzowego pozwala na szerokie skalowanie biznesu w różnych częściach naszego kraju. Niestety, ale nie udało nam się dalej pociągnąć tego tematu. Dodatkowo po odejściu, jestem w stanie wspierać spółkę przez określony czas w generowaniu leadów zainteresowanych usługą fulfillment. Dzisiaj mamy w procesie ofertowania 2 firmy na łączny wolumen około 3000 zamówień miesięcznie.

Zapraszam do kontaktu.


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe

Dodatkowo po odejściu, jestem w stanie wspierać spółkę przez określony czas w generowaniu leadów zainteresowanych usługą fulfillment.


Powód sprzedaży

Brak czasu na prowadzenie działaności z uwagi na inną działalność biznesową

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków