Szukam inwestora do prężnie rozwijającej się marki ubrań dziecięcych aQademia
- Cena: 229 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2015
- Liczba pracowników: 4
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam udziały w prężnie rozwijającej się polskiej spółce (sp. z o.o.) zajmującej się projektowaniem i sprzedażą ubrań dla dzieci.
Firma oferuje ubrania dla chłopców i dziewczynek w wieku od 3 do 12 lat. Oferta firmy została w ostatniej kolekcji Wiosna/Lato 2017 uzupełniona o kolekcję dla kobiet, dzięki której można tworzyć zestawy ubrań mama-córka. Kolekcja mama-córka cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Marka wyróżnia się na rynku poprzez ponadczasową, klasyczną stylistykę oraz kolorystykę (styl skandynawski), a także jakość tkanin (tkaniny pochodzą głównie z Włoch, Francji i Hiszpanii oraz Polski).
Firma powstała w roku 2015, ale na szeroką skalę działalność sprzedażową prowadzi od września 2016 roku poprzez własną stronę internetową oraz sklepy multibrandowe online: showroom, dawanda, pakamera a także sieć sklepów Royal Collection (kolekcja dorosła) oraz wybrane butiki na terenie polski.
Marka cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach zagranicznych (regularnie otrzymujemy zapytania dotyczące współpracy przy sprzedaży naszych ubrań), w związku z czym od kolekcji Jesień/Zima 2017 planowane jest wejście w proces kontraktacji polskich i zagranicznych.
Stylistyka i charakter marki są doceniane przez stylistyki w mediach oraz blogerki modowe, o czym świadczą liczne i regularne publikacje dotyczące marki zarówno w prasie jak i w internecie.
Od grudnia 2016 otwarte zostało biuro/showroom marki w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego. Showroom prowadzi również prowadzić sprzedaż detaliczną.
Struktura udziałów: 40% (będące przedmiotem niniejszej propozycji) oraz 40%, 15%, 5% u pozostałych wspólników. Istnieje możliwość zakupu pakietu większego niż 40% udziałów.
Finansowanie spółki: spółka finansowana jest przez kapitał zakładowy oraz pożyczki od wspólników, a także rosnące przychody z bieżącej działalności.
Brak zadłużenia w bankach i innych instytucjach.
Kolejna transza pożyczki podwyższy odpowiednio wartość oferty.
Możliwości rozwoju:
Marka jest coraz bardziej popularna w Polsce i ma wierne grono stałych klientów detalicznych.
aQademia znajduje również istotne uznanie w oczach blogerów modowych i stylistów co odzwierciedla ilość publikacji na jej temat.
Marka cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem na rynkach zagranicznych (dzieki reklamie w mediach społecznościowych - facebook, intsagram) w związku z czym od kolekcji Jesień/Zima 2017 planowane jest wejście w proces kontraktacji polskich i zagranicznych.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
pomoc przy wdrożeniu się w tematykę firmy
Powód sprzedaży
Istotne zaangażowanie w inne działania biznesowe oraz konieczność zajęcia się maleńkim dzieckiem