Sprzedam dochodową sieć food trucków
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam dochodową sieć food trucków Pan Szama z unikatowym produktem.
Podana w opisie cena nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Faktyczna cena zostanie przedstawiona podczas idywidualnych rozmów z zainteresowanymi ofertą.
Firma specjalizuje się w sprzedaży lunchowych dań gorących: klopsów z zestawami sosów, sałatek i dodatków w kilkudziesięciu wariantach smakowych. Brand zaliczany jest do kategorii silnie rozwijającej się w dużych miastach autorskiej kuchni fit, organicznej i bio, opartej na świeżych składnikach i dodatkach superfoods. Marka jest świetnie osadzona w warszawskim środowisku gastronomicznym, dzięki nagrodom, jakie otrzymała. W 2014 Pan Szama zyskał tytuł Yelpowe miejsce roku wg międzynarodowej społeczności Yelp, w drugim roku swojego funkcjonowania na stołecznym rynku zdobył obie nagrody - jurorów i publiczności Gazety Wyborczej Warszawska Pyza, za warszawskie jedzenie uliczne.
Uznanie użytkowników i mediów pozycjonuje Pana Szamę jako najbardziej nagradzany i rozpoznawalny brand wśród food trucków.
Filozofia i know how marki cieszą się uznaniem branży oraz mediów. Marka ma wypracowaną strategię, którą realizuje od początku swego istnienia. Strategia ta jest zaplanowana na najbliższe trzy sezony funkcjonowania. Sprzedaż marki powiązana jest więc ze sprzedażą całego konceptu.
Firma od początku istnienia nie przynosiła strat.
Możliwości rozwoju:
Możliwość stworzenia sieci franczyzowej.
Nieruchomości i urządzenia
W skład firmy wchodzą:
- środki trwałe - ok (pojazdy, sprzęty, narzędzia)
- środki niematerialne.: ugruntowane kontakty z podwykonawcami, rozpoznawalna marka wśród organizatorów imprez, sieć kontaktów z odbiorcami cateringów i organizatorami imprez branżowych, pomysły na miejsca pod postawienie pojazdów, kilka złożonych ofert w przetargach oczekujących na procesowanie w urzędach, stałe miejsca z dlugoterminowymi umowami najmu, własny ogródek gastronomiczny z koncesją a-b-c (każdy typ alkoholu) o powierzchni 100 m2 w atrakcyjnej lokalizacji biurowej, zabudowa zimowa o powierzchni 30m2, ogrzewana, wraz z systemem ogrzewającym.
Główne pozycje pozabilansowe:
- unikalne receptury dań, książka przepisów,
- odbiory Sanepidu każdego pojazdu,
- aktualna księga haccp,
- polecenia od usługobiorców,
- strona www z domeną, z logo firmy, wraz z dużą liczbą pozytywnych recenzji od klientów indywidualnych, mediów, partnerów biznesowych,
- fan page na fb z 5 tys unikalnych aktywnych fanów
Wsparcie posprzedażowe
Deklarujemy pomoc posprzedażową, możliwość zapisu takiej klauzuli w umowie sprzedaży bądź aneksie do niej.
Powód sprzedaży