Sieć restauracji w centrach handlowych
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Znana światowa marka działająca na zasadzie franczyzy,
Sieć 7 dochodowych restauracji zlokalizowanych w centrach handlowych na terenie Polski oraz 1 lokalizacja w Zakopanem, ul. Krupówki, Spółka z o.o
Kontynuacja rozwoju sieć w najlepszych centrach handlowych na terenie całej Polski
Możliwości rozwoju:
Sieć jest największą pod względem ilości lokali siecią franczyzową na świecie, dysponuje doskonałym wsparciem marketingowym oraz z zakresu know-how. W planach na najbliższe lata jest umacnianie świadomości marki w kraju i duże wsparcie w pozyskiwaniu rzeszy nowych klientów.
Nieruchomości i urządzenia
W pełni wyposażone i dobrze prosperujące restauracje.
Wsparcie posprzedażowe
Centrala
Kierownicy regionalni
Kierownicy restauracji
Personel restauracji,przeszkolona i zmotywowana kadra oraz dobre produkty i gotowe receptury są kluczowe w osiąganym w lokalach sukcesie.
Powód sprzedaży