Salon urody oraz SPA w Galerii Handlowej w Jankach
- Cena: 1 600 000 zł
- Przychody: 750 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2018
- Liczba pracowników: 6
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Instytut Zdrowia i Urody w CH JANKI w miejscowości podwarszawskiej Janki
Historia:
Lokal został otwarty w październiku 2018 aby wypełnić niszę w branży beauty w CH JANKI.
Instytut Zdrowia i Urody w Jankach dalej w skrócie YASUMI Janki i świadczy pełną listę usług z gamy YASUMI Polska. W CH JANKI nie ma bezpośredniej konkurencji. W okolicy nie istnieje żaden porównywalny wielkością i szerokim wachlarzem usług salon jak YASUMI Janki.
Opis lokalu:
Lokal został wykonany zgodnie z wytycznymi YASUM Polska.
Lokal YASUMI Janki o powierzchni 160 m/kw wykonany jest w klimacie japońskim.
Wnętrze lokalu można sprawdzić na google view pod tym linkiem [dane ukryte]
Lokal składa się z recepcji z dużą poczekalnią dla 6 osób i rozbudowaną ekspozycją na kosmetyki i pozostałe produkty marki YASUMI.
Szeroki korytarz prowadzi do pozostałych pomieszczeń w lokalu tj.: 3 pojedynczych gabinetów kosmetycznych służących do zabiegów z kosmetyki pielęgnacyjnej twarzy i depilacji IPL oraz woskiem.
Gabinet nr 4 jest pomieszczeniem większym niż standardowe gabinety nr 1-3, przeznaczonym do zabiegów medycyny estetycznej, manicure i pedicure oraz jako miejsce do pracy dla managera lokalu.
Gabinet 5 i 6 to zależnie od wykonywanego zabiegu podwójny gabinet SPA z oddzielną łazienką dla klientów (prysznic i toaleta) służący zabiegom na ciało manualnym i maszynowym oraz masażom.
Wszystkie gabinety są w pełni wyposażone do pracy dla kosmetologów i fizjoterapeutów i masażystów. Mają dostęp do wody bieżącej, łóżka zabiegowe, krzesła dla pracowników, meble do przechowywania ręczników, kosmetyków, urządzeń kosmetycznych itp.
W lokalu jest również osobna toaleta dla klientów, pomieszczenie socjalne z toaletą dla pracowników, pomieszczenie magazynowe z miejscem do sterylizacji w autoklawie oraz pomieszczenie sanitarne z miejscem na pralkę i suszarkę, środki do sprzątania z dostępem do wody bieżącej.
Lokal posiada liczne systemy takie jak system ppoż, system tryskaczy, dźwiękowy system ostrzegawczy, system nagłośnieniowy do muzyki, klimatyzacje i wentylacje. Systemy te są wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce.
Lokalizacja:
Lokal jest położony na drodze komunikacyjnej między Auchan a restauracjami.
CH JANKI to centrum położone w podwarszawskiej miejscowości Janki przy ruchliwej trasie na Kraków, Wrocław, Łódź i Katowice. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych centrów w aglomeracji warszawskiej.
Główni operatorzy Centrum Janki to Leroy Merlin, Media Markt, TK MAXX oraz hipermarket Auchan. Ofertę handlową centrum uzupełnia ponad 140 sklepów średnio powierzchniowych, w tym marki takie jak: Zara, Reserved, Mohito, Bershka, Stradivarius, Douglas, C&A, Eobuwie, Go Sport, Martes Sport, H&M, KappAhl, CCC, Kazar, Deichmann, New Yorker, Rossmann, Hebe Zdrowie i Piękno, czy Sephora. Na terenie obiektu działa kino CINEMA CITY oraz kompleks strefy food court z 11 restauracjami, restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie (w tym Costa Coffee i Starbucks) i cukiernie (Cukiernia A.Blikle, Cukiernia Sowa, Grycan. Lody od pokoleń).
CH JANKI to centrum rodzinne i komfortowe, z dużym bezpłatnym parkingiem i licznymi udogodnieniami dla klientów.
CH JANKI w liczbach:
Data otwarcia: sierpień 1999
Liczba sklepów: 200 + Auchan, Leroy Merlin, Media Markt, TK MAXX, Cinema City
Główni najemcy: Auchan, Zara, Reserved, C&A, Bershka, CCC, Empik, Go Sport, H&M, Jysk, Mohito, Douglas, Kakadu, New Yorker, Rossmann, Sephora, Smyk.
Liczba miejsc parkingowych: 3151
Zasięg: 1 800 000 osób (w promieniu 30 min jazdy samochodem)
Klienci:
Yasumi Janki posiada bazę klientów około 6tys osób. Duża cześć z nich to stali klienci(odwiedzili lokal min. trzy razy.) Klienci Yasumi Janki to osoby majętne,
Nieruchomości i urządzenia
lokal, urzadzenia
Wsparcie posprzedażowe
do uzgodnienia.
Powód sprzedaży
odejście jednego ze wspólników.