Portal internetowy oraz aplikacja mobilna - marketplace



  • Cena: 150 000 zł
  • Przychody:
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2016
  • Liczba pracowników:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy
    • ▪ Pakiet większościowy

Opis oferty

Sprzedam w pełni działającą platformę marketplace wraz aplikacją mobilną, kojarzącą klientów i usługodawców z branży szeroko pojętych wydarzeń (wesela, imprezy okolicznościowe, imprezy firmowe itp.). Platforma działa od 2017 roku i od tego czasu przeszło przez nią 1500 zleceń od klientów poszukujących usługodawców chętnych do współpracy.

Oferta dotyczy sprzedaży pełnych praw do kodu oraz marki platfrormy bądź nabycia części udziałów w firmie.

Portal ma za zadanie połączyć klientów szukających usługodawców oraz specjalistów, świadczących te usługi z kategorii szeroko pojętych WYDARZEŃ (Wesela, Urodziny, Imprezy, Eventy biznesowe, Fotorelacje, Videorelacje, Muzyka etc.)
Informacje od klientów są zbierane za pomocą krótkich ankiet, których celem jest ustalenie szczegółowych wymagań dotyczących zlecenia (zestaw zadawanych pytań jest dostosowany do wybranej kategorii zlecenia). Na tej podstawie fachowiec decyduje się lub też nie na wysłanie swojej oferty.
Po złożeniu zlecenia w systemie, fachowcy zostają o nim powiadomieni mailowo oraz poprzez aplikację mobilną. Tylko usługodawcy, którzy spełniają kryteria klienta, otrzymują wiadomość.
Następnie jeśli usługodawca jest zainteresowany daną usługą może wykupić kontakt do klienta i rozpocząć konwersację na czacie-wysyłając swoją ofertę. Zakup kontaktu odbywa się za pomocą kredytów, które usługodawca może wcześniej opłacić (kupując jeden z dostępnych pakietów). Po wykonanej usłudze klient może wystawić opinię.
Korzyść dla klienta: kontaktują się z nim tylko usługodawcy faktycznie dostępni w wybranym czasie i zainteresowani realizacją konkretnego zlecenia (opisanego wcześniej w ankiecie); nie musi samodzielnie odpytywać usługodawców wyszukanych w internecie.
Korzyść dla usługodawcy: wygodny kanał zbierania zleceń klientów; weryfikacja czy dane zlecenie jest interesujące (na podstawie zakresu, terminu i lokalizacji) przed złożeniem oferty

Poniżej najważniejsze funkcjonalności portalu:
· CMS – możliwość zarządzania zleceniami złożonymi od klientów, ofertami od usługodawców, cenami kredytów, bazą użytkowników, ankietami, listą dostępnych usług
· Moduł ankiety przypisany do każdej usługi, z możliwością dodawania zdjęć
· Łączenie zleceń z usługodawcami na podstawie lokalizacji oraz wybranych usług
· Prezentowanie położenia zleceniodawcy na mapie
· Integracja z pośrednikiem płatności
· Tworzenie profili „wizytówek” dla usługodawców
· Składanie ofert przez usługodawców
· Czat między użytkownikami
· Aplikacja mobilna w AppStore iOS oraz Google Play Store
· Powiadomienia użytkowników
· Wyszukiwarka usług
· Wirtualna waluta pozwalająca na kontakt z klientem

Jest to poglądowy opis portalu, po szczegóły zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe


Powód sprzedaży

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków