Platforma e-commerce - marketplace w branży Fashion
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2019
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
W skład biznesu wchodzi:
+ Dedykowane oprogramowanie marketplace - rozwijane od 3 lat na potrzeby wielostronnego modelu biznesowego;
+ Bardzo dobry brand - marka, domena i cały design serwisu;
+ Wszystkie materiały marketingowe, instrukcje dla Merchantów, procesy, automatyzacje i know-how dotyczące rozwijania projektu;
+ Ponad 500 sprzedawców na platformie, ponad 6000 klientów w bazie, ponad 25000 użytkowników miesięcznie;
+ Integracje z popularnymi systemami w celu pobierania oferty innych sklepów na platformę marketplace;
+ Zaimplementowany mechanizm do polecania i zarabiania przez Influencerów w celu wywołania efektu sieciowego;
+ Wsparcie technologiczne;
Biznes jest ułożony i stale funkcjonujący. Rozwijany przez osoby rozumiejące wielostronny model biznesowy i technologie.
W obecnej formie daje możliwość natychmiastowego generowania zysków na dwa sposoby:
1. Obsługa zamówień własnego asortymentu. Zrealizowane integracje m.in. z hurtowniami Ptak i Matterhorn - gdy włączamy sprzedaż własną klienci kupują na wysokich marżach rzędu 80-90%;
2. Włączenie prowizji na pozostałych sprzedawców - obecnie inni sprzedawcy nie płacą prowizji za zamówienia, ale w newsletterach byli informowani o tym, że w przyszłości prowizja zostanie wprowadzona na poziomie 12 - 15%;
Dlaczego biznes jest na sprzedaż i jaki to biznes?
+ Zainwestowaliśmy dużo czasu i pieniędzy w technologie i ułożenie modelu biznesowego iednak finalnie doszliśmy do wniosku, że w tej branży potrzebna jest osoba rozumiejąca rynek fashion - zarówno czująca trendy, jak i potrafiąca rozmawiać z małymi i dużymi markami - my tego nie potrafimy;
+ Mamy kompetencje technologiczne i znamy się na e-commerce, ale w branżę fashion weszliśmy trochę z przypadku, dzięki posiadanym zasobom, dlatego chcemy oddać projekt firmie, która rozumie branżę odzieżową;
+ W naszej ocenie projekt potrzebuje teraz managera, który jest w stanie zarządzać wieloma małymi i dużymi sprzedawcami i poukłada kontakty z istniejącymi sprzedawcami;
+ Biznes może zostać sprzedany jako istniejąca spółka lub na fakturę jako wydzielona część przedsiębiorstwa;
Więcej szczegółów po kontakcie telefonicznym/ mailowym i weryfikacji potencjalnego nabywcy.
Nieruchomości i urządzenia
Koszt wytworzenia oprogramowania ~ 650 tys zł
Koszt brandingu i domeny ~ 70 tys zł
Koszt pozyskania merchantów i klientów ~ 30 tys zł
Wsparcie posprzedażowe
Nowy właściciel otrzyma wsparcie merytoryczne i w razie potrzeby stałe wsparcie technologiczne
Powód sprzedaży
Branża odzieżowa nie jest łatwa dla firmy technologicznej