Marka zdrowej żywności
- Cena: 290 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem niniejszej oferty jest marka przekąsek, która powstała w 2016 roku, z segmentu zdrowej żywności, stworzona i prowadzona przez spółkę, działającej z sukcesem na polskim rynku żywności. Produkty zostały stworzone od podstaw od momentu powstania receptury do momentu wprowadzenia produktu na półkę sklepową. Marka obejmuje 20 produktów marki własnej oraz 6 produktów marki na wyłączność, która także została stworzona przez spółkę. Marka znana jest w branży zdrowej żywności, brała udział w licznych targach żywności w Polsce i na świecie, a także w eventach z udziałem znanych osób w Polsce. Produkty zdobyły wiele nagród za jakość oraz wyjątkowość. Właściciele marki i produkty tworzą zgrany zespół znany i lubiany w branży.
Zbudowaliśmy rodzinnie prestiżową markę z ogromnym potencjałem. W związku ze zmianami życiowymi dotarliśmy do momentu, w którym chcemy sprzedać markę. Istnieje możliwość wprowadzenia w działalność firmy oraz wsparcia posprzedażowego na czas nieokreślony, z możliwością także zatrudnienia w firmie i przeszkolenia pracowników.
Spółka jest rodzinna, stworzona od podstaw, a więc twórcom marki zależy na tym, aby produkty pozostały w sprzedaży i aby nastąpił rozwój marki w Polsce i na świecie.
Oferta obejmuje:
- kompletną, działającą i gotową do dalszego rozwoju markę przekąsek,
- portfolio 26 produktów wraz z recepturami,
- logo i nazwę produktów,
- zdjęcia produktowe, grafiki, opisy, teksty, treści marketingowe, projekt logo oraz projekty opakowań jednostkowych produktów oraz opakowań zbiorczych,
- gotowe opakowania do dalszej produkcji,
- maszyny do produkcji wszystkich produktów,
- koncepcję oraz składniki do wprowadzania kolejnych produktów,
- domenę oraz serwer,
- profesjonalny sklep internetowy,
- odbiorców i dystrybutorów produktów w Polsce i na świecie (sieci marketów, hurtownie, sklepy, siłownie, kluby fitness, zielarnie, których lista regularnie powiększa się)
- bazę klientów detalicznych, influencerów prezentujących produkty na portalach społecznościowych,
- strategie komunikacji i brandbook marki,
- materiały reklamowe na dalsze promowanie marki,
- działające i cieszące się coraz większą popularnością profile marki na Facebooku i Instagramie,
Spółka posiadała przedstawicieli handlowych, którzy zdobywali rynek. Obecnie nie są zatrudniani przedstawiciele, dzięki czemu nie są generowane koszty, a nowi klienci zdobywani są telefonicznie, a także sami zgłaszają się z zapytaniem o współpracę.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Istnieje możliwość wprowadzenia w działalność firmy oraz wsparcia posprzedażowego na czas nieokreślony, z możliwością także zatrudnienia w firmie i przeszkolenia pracowników.
Spółka jest rodzinna, stworzona od podstaw, a więc twórcom marki zależy na tym, aby produkty pozostały w sprzedaży i aby nastąpił rozwój marki w Polsce i na świecie.
Powód sprzedaży
Zmiana sytuacji życiowej