Marka z odzieżą damską o szerokiej grupie docelowej, z aktywną sprzedażą w Polsce i Europie
- Cena: 175 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: 0
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Prezentujemy Państwu ofertę sprzedaży marki z odzieżą damską o szerokiej grupie docelowej w Polsce i zagranicą (aktywna sprzedaż).
Marka została stworzona w 2016 roku i stopniowo w kolejnych latach poszerzała spektrum swoich działań w odpowiedzi na potrzeby klientów i poszerzanie ich grona.
Niewątpliwą przewagą marki jest rozkręcone konto Zalando na rynku polskim oraz zagranicznym.
Marka jest znana z wysokiej jakości oferowanych produktów, ma bardzo dobrą renomę i cechuje się wysoką powracalnością klientów - aż 40%, za którą stoi zaangażowana społeczność (aktywna grupa na Facebook, komunikacja Instagram).
Asortyment brandu wypełnia lukę rynkową oferując głównie sukienki z dzianiny podkreślające atuty kobiecej sylwetki. Warto zaznaczyć, że marka od wielu lat bazuje na tych samych, sprawdzonych konstrukcjach nieznacznie dostosowując odpowiednio do sezonu i bieżących oczekiwań Klientek, co wpływa na długi cykl życia produktu.
Marka została zbudowana z myślą o skalowalności, oferując gotowe rozwiązania do dalszego rozwoju na rynku międzynarodowym. Integracja z topowymi platformami e-commerce, profesjonalna identyfikacja wizualna oraz rozbudowane zaplecze techniczne i logistyczne czynią ją gotową do natychmiastowego przejęcia i dalszego rozwijania.
Skład oferty sprzedaży stanowią:
- rozkręcone konto na Zalando.pl oraz Zalando.de
- aktywne konto sprzedażowe na Modivo (Polska oraz w perspektywie rynki ościenne);
- baza kontaktów do butików w Polsce i zagranicą;
- Witryna e-commerce oparta na silniku Woocommerce w języku polskim i angielskim (o wartości powyżej 25tys pln);
- Integracja z Baselinker;
- zdigitalizowana baza krojów i szablonów produktów wraz z precyzyjnym stopniowaniem
- Szeroka baza profesjonalnych zdjęć i wideo oraz projektów graficznych, dopasowanych do wymagań marketplace'ów, gotowych do wielokrotnego wykorzystania pozwalająca na szybkie wprowadzanie nowych kolekcji
- Wszystkie produkty wyposażone są w kody EAN, gotowe do sprzedaży na rynkach europejskich
- Społeczność i baza klientów
- Półprodukty brandowe oraz projekty graficzne (duża baza);
- Konto Instagram z zaangażowaną społecznością (4k) oraz Facebook (6,3k), Pinterest;
- wdrożoną analitykę do e-commerce oraz wypracowane konta reklamowe Meta / Google;
- baza Newsletter z aktywnymi leadami (open rate ok 43%)
- baza sprawdzonych jakościowo i logistycznie dostawców oraz partnerów biznesowych umożliwiających prowadzenie harmonijnego procesu produkcyjnego
- zapas dzianin o wartości ok. 15 tys. zł netto, umożliwiający szybkie rozpoczęcie produkcji i wprowadzanie nowych kolekcji
- know-how w zakresie tworzenia konstrukcji odzieży, wzorów tkanin, doboru dodatków, brandingu, opakowań;
+ zapasy produktów o wartości około 400-500 tys. zł netto są wyłączone z ceny sprzedaży — warunki ich sprzedaży do dalszej negocjacji.
Na obecnym etapie prowadzenie marki polega na zarządzaniu procesami, obsłudze klientów online oraz nadzorowaniu produkcji szwalniczej.
Jest to przyjemna praca, która przy poświęceniu odpowiedniego czasu i zaangażowania, zapewni stabilny dochód oraz wiele satysfakcji.
W ramach wdrożenia oferujemy kilkumiesięczne wsparcie.
Zapraszamy do kontaktu.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Do 6 miesięcy
Powód sprzedaży
Wykonuję pracę zawodową w innej branży