Marka z branży Bubble Tea w Warszawie
- Cena: 130 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2012
- Liczba pracowników: 5
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Założona w 2012r., jedna z najstarszych marek z branży Bubble Tea w Polsce.
Specjalizuje się w sprzedaży napojów herbacianych stacjonarnie w lokalu, w formie cateringu oraz podczas imprez plenerowych (eventy firmowe, targi śniadaniowe, konwenty mangowe, imprezy sportowe)
Firma dynamicznie rozwija się od 2012 roku, z roku na rok notując wzrost obrotów i dochodu.
Posiada bardzo dużą grupę stałych klientów, którzy stanowią wierną społeczność Pij herbatę.
Pij herbatę zajmuje się również importem z Tajwanu produktów potrzebnych do przygotowania Bubble Tea. Istnieje możliwość stworzenia przedstawicielstwa handlowego na terenie Polski lub Europy Pd-wsch.
Oferta obejmuje identyfikację graficzną, autorskie przepisy i receptury parzenia herbaty, know-how, bazę dostawców. Bardzo dobrze działający profil na Facebooku 7000 fanów i wysoko wypozycjonowaną stronę internetową.
Możliwości rozwoju:
Firma przedstawia potencjał jako sieć herbaciarni i marka franczyzowa.
Możliwy jest również rozwój w kierunku mobilnych herbaciarni lub stoisk sezonowych.
Nieruchomości i urządzenia
W pełni wyposażony lokal 29m2 na parterze z uroczą witryną wychodząca na ulice Chmielną.
Możliwość rozstawienie ogródka. Duży szyld widoczny z deptaka.
Wsparcie posprzedażowe
Przeszkolenie pracowników, pomoc organizacyjna w pierwszych miesiącach działalności.
Firma posiada również mały samochód dostawczy oraz rower przystosowany do dostawy napojów. (sprzedawane oddzielnie)
Powód sprzedaży
Powodem sprzedaży jest zmiana planów życiowych właścicielek.