Marka - sieć restauracji Ukriańskich
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: 15
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Pakiet większościowy
Opis oferty
Prowadzę 3 knajpki ukraińskie od 2015 roku.
Sprzedam markę, i sposób prowadzenia biznesu( szkolenie kucharzy,zarządzanie zasobami ludzkimi, przepisy, i inne narzędzia wspomagające sukcesywne prowadzenia biznesu).
Swoje trzy knajpki pozostawiam sobie, co znaczy że jest sens prowadzenia takiego biznesu).
Wystarczy inwestor, dobry mark-etolog,osoba która sukcesywnie pozyskuje finanse z Ue i innych wspomagających źródeł). Pracowaliśmy w dobie Covidu, i teraz również aktualny biznes. Ktoś, kto odważny i bystry, ma szanse zbudować sieć fajnych knajpek jednocześnie dając obywatelom z Ukrainy prace, a konsumentom sprawdzone dobre jedzenie.
Tak, zauważyłam że niektórzy kopiowali mój biznes ale to nie takie proste jak się wydaje, i widziałam że po kilku miesiącach już były knajpki zamknięte. Chciałabym że by te moje cudeńka powstały w całej Polsce. Dużo osób pytają czy otworzymy w innych miastach nasze restauracje. Szkoda że by tak się nie stało.
Anzhelika Sukces.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Obowiązkowe. Do ustalenia. Zachowuje sobie swoje restauracje i zależy mi na jej jak najlepszym wizerunku. Pomysły i szkolenia, nowości.
Powód sprzedaży
Mam trzy knajpki od 2015 roku. Pozostawiam je sobie, są znane i lubiane. Można b.ładnie się rozwinąć ale brakuje mi sil i kogoś z kim można rozwinąć sieć takich lubianych knajpek w całej Polsce. W dzisiejszej dobie jest fajna okazja dla bystrych otworzyć sieć fajnych knajpek , ktore są popularne, dochodowe i lubiane. Szkoda mi też że marnuję się taki biznes. Jest duży potencjalny tylko dla doświadczonych.