Marka odzieży sportowej, pomysł, kontakty, know how
- Cena: 60 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem sprzedaży jest spółka z o.o. posiadająca umowę z biurem wirtualnym w Warszawie (możliwość zmiany).
Marka odzieżowa została stworzona przez aktywnych pasjonatów squasha. Produkty były projektowane w oparciu o funkcjonalność, potrzeby, ale również ciekawy design (początkowo spółka składała się z absolwentki ASP, specjalista ds produkcji odzieży/prawa ręka prezesa w szwalni, właściciela klubu squashowego- każdy z nas aktywny zawodnik squasha). Marka sportowa stworzona przez sportowców dla sportowców ;)
Profesjonalne wdrożenie w biznes odzieżowy - w zakresie produkcji.
Pomysłem był: squash, badminton, wrotkarstwo, ale możliwe jest rozszerzenie na bieganie czy fitness- marka nie jest ukierunkowana specjalistycznie- produkt uniwersalny, logo i nazwa uniwersalna, możliwość ukierunkowania oraz rozszerzania grup odbiorców.
Możliwości rozwoju:
- możliwość podjęcia współpracy z największym w Polsce, bardzo znanym i promowanym sklepem z odzieżą i akcesoriami sportów rakietowych,
- podczas działań promocyjnych oraz sprzedażowych (turnieje sponsorowane, turnieje charytatywne, sklepy w klubach squashowych) bardzo dobry odbiór produktów przez aktywnych użytkowników, same dobre opinie jeśli chodzi o funkcjonalność oraz design,
- dotychczas marka była promowana w środowisku squashowym i tutaj jest rozpoznawana, ale przy większym zaangażowaniu istnieje możliwość rozwoju i pozyskiwania nowych odbiorców,
- ciekawy i myślę, że skuteczny pomysł na rozwój do przedstawienia zainteresowanym.
Nieruchomości i urządzenia
Oferta zawiera:
- wartość towaru: ok 140 000 pln (koszulki techniczne szybkoschnące, oddychające męskie i damskie, szorty sportowe męskie, spódniczki sportowe, legginsy, topy/sport bra),
- wartość szablonów odzieżowych (w formie papierowej oraz elektronicznej): ok 15 000 pln,
- bardzo dobrej jakości guma z logo o wartości ok 5 000 pln,
- częściowo materiał na doszycie obecnej kolekcji (wartość ok. 5000pln),
- wszelkie projekty, karty produkcyjne do szwalni,
- komputer, kasa fiskalna, drukarka - zintegrowane z subiektem,
- gotowy logotyp oraz prawa do marki,
- sklep internetowy (Presta Shop) - przy poważnym planowaniu rozwoju marki na pewno konieczność zmiany,
- domena internetowa wraz z hostingiem (dwie domeny- obecnie sklep działa na jednej, niezbyt ciekawej marketingowo- dlatego jest druga),
- umowa kurierska z DHL,
- umowa z Przelewy24 - szybkie płatności w sklepie internetowym,
- social media (facebook, instagram) - nie wiele działań promocyjnych, a właściwie brak działań promocyjnych,
- zdjęcia produktowe.
Wsparcie posprzedażowe
Na każdym polu dotyczącym produkcji odzieży, wiele cennych informacji, wsparcie jak poniżej:
- wszystkie niezbędne bardzo dobre kontakty związane z produkcją odzieży od A do Z oraz wsparcie na tym polu (pracuję w rodzinnej szwalni od wielu lat- posiadam duże doświadczenie i kontakty) z tego również względu mogę zagwarantować dobre warunki dalszej ewentualnej współpracy ze szwalnią (odszywanie nowych prototypów do sesji zdjęciowych, odzieży do dalszych działań promocyjnych marki itp.).
Powód sprzedaży
Popełnione błędy z rozgospodarowaniem środków finansowych- brak planu marketingowego oraz co za tym idzie kapitału na marketing- rozminięcie wizji wspólników. Następnie po rozstaniu się wspólników, próby podjęcia się tego w pojedynkę, ale pojawiły się niespodziewane problemy osobiste, wykluczenie z życia sportowego, częściowe wykluczenie z życia w ogóle, brak czasu na zajęcie się rozwojem marki, szczególnie, że jest to "druga praca", obecnie etap poddania się i brak kapitału na dalszy rozwój. Od roku czasu właściwie minimalne działania. W pojedynkę bez kapitału, mała ilość czasu- jest to walka z wiatrakami.