Marka odzieży niemowlęcej
- Cena: 170 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2019
- Liczba pracowników: 0
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam markę produkującą odzież niemowlęcą.
Marka posiada w ofercie produkowane wyłącznie w Polsce ubranka i akcesoria.
W portfolio marki można znaleźć między innymi: body, pajace, półśpiochy, czapki, kaftaniki, spodnie, sukienki, komplety dresowe, pieluszki, itp.
Sprzedaż odbywa się przez własny sklep internetowy na platformie Shoper - możliwość prowadzenia biznesu z dowolnego miejsca w Polsce.
Marka posiada zastrzeżony na terenie Polski znak towarowy słowno-graficzny.
Marka istnieje od 2019 roku. Filozofia marki jest dostarczanie klientom ubranek wykonanych z naturalnych dzianin, bezpiecznych dla skóry niemowląt.
Dzianiny z których produkowane są ubranka posiadają certyfikaty: Bezpieczny dla Niemowląt, Bezpieczny dla Dziecka, Oeko-Tex Standard 100 w klasie I.
Marka współpracowała z wieloma znanymi aktorkami i influencerkami m.in. Patrycją Szreder, Małgorzatą Chamerską, Mają Chyży, Katarzyną Ankudowicz, Joanną Moro, Marią Dejmek, Ida Nowakowska, Moniką Mazur. Jeden z produktów marki zyskał status laureata w kategorii Dziecko w Plebiscycie Influencers Top 2021.
Aktualnie marka promowana jest poprzez Google Ads, Facebook Ads, oraz poprzez portal o tematyce położniczo – noworodkowej. Aktywnie uczestniczy w targach o tematyce dziecięcej.
W kwocie sprzedaży zawarte są:
- przeniesienie praw własności do znaku towarowego
- strona www – sklep internetowy
- rozpoznawalna i lubiana marka wśród rodziców
- konto na Facebooku (około 10 tys obserwatorów) i Instagramie (około 7600 obserwatorów)
- wskazówki jak działać i kontynuować rozwój firmy,
- kontakty do sprawdzonych dostawców dzianin, producentów metek, szwalni,
- towar o wartości sprzedażowej około 200 tys. zł,
- dzianiny, metki do produkcji,
- baza klientów,
- wyposażenie magazynu, regały, pojemniki, wyposażenie stoiska targowego (lada, banery, roll-upy, wieszaki)
Decyzja o sprzedaży wynika z prowadzenia innej działalności gospodarczej wymagającej inwestycji, w związku z czym nie mamy czasu i środków na pogodzenie tych dwóch biznesów.
Jako, że markę stworzyliśmy od zera i uważamy, że od początku działalności jest bardzo perspektywiczna i dobrze się rozwija sprzedaż jest dla nas bardzo trudną decyzją.
Nieruchomości i urządzenia
- towar wartości około 200 tys PLN
- wyposażenie magazynu
Wsparcie posprzedażowe
- pełne wsparcie sprzedaży, produkcji - online
Powód sprzedaży
Decyzja o sprzedaży wynika z prowadzenia innej działalności gospodarczej wymagającej inwestycji, w związku z czym nie mamy czasu i środków na pogodzenie tych dwóch biznesów.
Jako, że markę stworzyliśmy od zera i uważamy, że od początku działalności jest bardzo perspektywiczna i dobrze się rozwija sprzedaż jest dla nas bardzo trudną decyzją.