Marka odzieży ciążowej z dotacją z UE
- Cena: 400 000 zł
- Przychody: 1 000 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2014
- Liczba pracowników: 2
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
W pełni responsywna strona www na silniku WooCommerce wraz z wieloma, z góry opłaconymi wtyczkami
- Showroom stacjonarny w Poznaniu - NA PRZECIWKO wjazdu do szpitala ginekologiczno- położniczego! Nie ma lepszej lokalizacji na taki sklep. Wynajem 2700 zł brutto / miesiąc również centrum logistyczne w tylnej części lokalu
- Media społecznościowe: fb fanpage 63 000 fanów, instagram 32 300, grupa na fb 5 800 ( która jest mocno zaangażowaną oraz lojalną grupą docelową, odpowiedzialną za generowanie dużej części obrotu oraz jest źródłem cennych informacji dla firmy w wielu kwestiach )
- Dotacja z UE w kwocie 124 000 euro na promocję marki na rynkach zagranicznych w ramach programu Go to Brand - podpisana umowa, wytypowane 7 imprez targowych ( Europa, USA, Canada, Shanghai ), zrobione całościowe kosztorysy.
- Lista mailingowa, 5 500 subskrybentów. Sklep zintegrowany z systemem MailerLite.
- Automatyzacja ścieżki mailowej po zapisaniu się klienta do Newslettera,
- Zaimplementowane systemy analityczne plus integracja z Google Analytics,
- Wdrożona i sprawdzona strategia komunikacji marki stworzona profesjonalnie na podstawie insightu klienckiego. Spisana ze wszystkimi wytycznymi na temat archetypu marki, języka komunikacji, wyczerpującymi informacjami na temat klienta docelowego stworzona na podstawie twardych danych jak i wywiadu środowiskowego. Każdy nowy pracownik otrzymuje te wytyczne do zapoznania się co oszczędza czas wdrożenia, unifikuje standardy, wytycza zakres działania na każdym polu.
- Najlepsze standardy obsługi klienta na polskim rynku e-commerce, budowane przez lata są dużą przewagą konkurencyjną. Klient jest przyzwyczajony do wysokiego standardu i często decyduje się na zakupy u nas właśnie z tego względu. Również spisane wytyczne
- Bardzo mocno zaangażowana społeczność wokół marki poprzez charakterystyczną dla niej strategię komunikacji - jedyną taką na polskim rynku marek dla kobiet w ciąży. Jest to bardzo znacząca przewaga marki, długo budowana i zakotwiczona w umysłach społeczności. Dajemy wszystkie wytyczne do kontynuacji
- Identyfikacja wizualna - logo, czcionki, kolorystyka
- Ok 100 konstrukcji wraz ze stopniowaniem ( sukienki, dresy )
- Magazyn w produkcji warty ok 20 000 zł, w sprzedaży ok 80 000
- Kontakty do dostawców tkanin, dzianin, szwalni ( w tym opracowana logistyka szycia pojedynczych sukienek na zamówienie klienta, co jest również ogromną przewagą konkurencyjną na rynku odzieży dla kobiet w ciąży )
- Współpraca z B2B online - 2 największe market place + 3 mniejsze
- Baza kilkuset zdjęć wraz z prawami autorskimi do wykorzystania,
- Zautomatyzowany system do wystawiania rachunków za zakupy
- Mocne SEO ( zainwestowane ok 90 000 zł w wypromowanie w wynikach ) - sklep na drugim miejscu zaraz po dwóch ogromnych market place, pierwszy wśród autorskich marek
- Wszystkie zintegrowane płatności ze sklepem, wraz z PayPo, PayPal, Blik, Apple Pay czy Google Pay
- Integracja ze wszystkimi przewoźnikami, w tym odbiór paczek w sooty przez InPost - dostawa 7 dni w tygodniu
- Opracowany program lojalnościowy z wieloma stałymi klientami
Markę sprzedaję tylko i wyłącznie ze względów osobistych, które podam poważnie zainteresowanym zakupem. Stawiałam ją od zera, znam każdy mocny i słaby punkt, służę 3 miesięczną opieką pozakupową wliczając w to przeszkolenie pracowników. Jest to najbardziej rozpoznawalna i unikatowa pod wieloma względami marka na rynku odzieży dla kobiet w ciąży.
Dotacja UE oraz wszelkie raporty dot. rozwoju tego segmentu rynku mówiące o dynamicznym wzroście są mocną prognozą dla czerpania zysków z tej marki.
Proszę o zapytania TYLKO drogą mailową.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
3 miesiące wsparcia w przekazaniu całego know how i przygotowaniu następnego sezonu.
Powód sprzedaży
Względy osobiste oraz decyzja o zaangażowaniu się w rozwijanie nowego projektu.