Marka odzieżowa
- Cena: 180 000 zł
- Przychody: 600 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2020
- Liczba pracowników: 2
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Local-Life to szybko rozwijająca się marka na rynku, opierająca się na produktach wykonanych z naturalnych tkanin, takich jak wełna merino, dzianina bambusowa, merceryzowana bawełna.
Marka oraz jej zaplecze medialne, tworzone są z ogromną dbałością i zaangażowaniem. Stworzona w 2020 roku, dzięki zaangażowaniu wielu osób z branży oraz klienteli podpartej naszym innym biznesem działającym od 13 lat, bardzo szybko zyskała na popularności.
Stawiamy na produkty naturalne, a przede wszystkim na niezastąpioną i trudno dostępną wełnę z merynosów, do której mamy nieograniczony dostęp. Produkcja oraz dekatyzacja realizowana jest na terenie powiatu Bielsko-Biała.
Firma wymaga rozwoju, zatrudnienia większej ilości osób oraz utrzymania stosunku podaży do popytu.
Źródła sprzedaży:
- sklep internetowy [dane ukryte],
- sklep stacjonarny sezonowy w Szczyrku pod Skrzycznem (wynajem kontenera),
- sklep sezonowy w Jastarni (wynajem kontenera).
Nieruchomości i urządzenia
*Know-how,
*strategia produkcji,
*zróżnicowane źródła sprzedaży,
*podpisane umowy z dostawcami,
*funkcjonująca strona internetowa,
*zintegrowany program sprzedaży oraz stanów magazynowych,
*projekty, wykroje, gotowe modele,
*kontakty ze szwalniami,
*sprawdzeni producenci tekstyliów oraz wełny merino.
*Urządzenia o wartości ok. 25 000 zł:
Drukarka fiskalna
Kasa fiskalna
Komputer
Wyposażenie biurowe
*Bieżąca wartość towaru na magazynie
Wynajem biura (100 m2) wraz z magazynem to koszt całościowy 1250 zł miesięcznie.
Wsparcie posprzedażowe
Miesiąc.
Powód sprzedaży
Problemy osobiste, brak możliwości prowadzenia firmy.