Marka cateringowa na sprzedaż - 4 lata na rynku - setki Klientów
- Cena: 260 000 zł
- Przychody: 700 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2008
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
1) poszerzenie możliwości biznesowych dzięki przejęciu rozpoznawalnej marki utożsamianej z produktem wysokiej jakości, która istnieje na rynku warszawskim od prawie czterech lat.
2) ułatwienie dostępu do informacji dzięki bazie 351 biurowców o łącznej powierzchni trzech milionów metrów kwadratowych (dane teleadresowe, wielkość powierzchni, informacje o zarządcach)
3) wzrost zysków poprzez zwiększenie miesięcznego obrotu o ok. 60000 zł ze sprzedaży produktów śniadaniowych w biurowcach (adresy, harmonogramy sprzedaży, baza klientów z kontaktami, dane sprzedawców)
4) wzrost zysków poprzez zwiększenie przychodów dzięki obsłudze stałych klientów
cateringowych (regularne zamówienia na wartość ok. 100000 zł w okresie: 01.01.2010 – 30.06.2011)
Możliwości rozwoju:
1) projekt innowacyjnego i bezkonfliktowego sposobu poszerzania sieci sprzedaży (scenariusz, kosztorys, kontakty)
2) projekt innowacyjnego i skutecznego kanału dystrybucji produktów śniadaniowych i lunchowych (biznesplan, kosztorys, oferta, marka, kontakty do kooperantów, pierwsze lokalizacje ze zgodą właścicieli)
3) projekt innowacyjnego i skutecznego kanału dystrybucji produktów coctailowych (biznesplan, kosztorys, oferta, marka)
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
W cenie sprzedaży marki znajduje się również:
- cała wiedza na temat branży oraz konkurencji
- doradztwo po sprzedaży
- zobowiązanie do wycofania się wspólników z branży gastronomicznej i cateringowej
Powód sprzedaży
Brak czasu na dopilnowanie działalności z powodu aktywności wspólników w innych podmiotach.