Magazyn guzików oraz strona internetowa



  • Cena: 65 000 zł
  • Przychody:
  • Dochody:
  • Rok założenia: 1989
  • Liczba pracowników: 1
  • Adres internetowy: Ukryty
  • Charakter działalności:
    • ▪ Handel
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Informacje na temat firmy:
Nasza rodzinna firma powstała w 1989 roku w Szczecinie. Od początku przyświecał nam cel, aby odpowiedzieć na potrzeby firm i osób prywatnych w zakresie guzików, aby mogły uszyć odzież, o której marzą. Zdecydowaliśmy się postawić na produkcję w Niemczech ze sprawdzonych materiałów, zgodnie z naszą tradycją i wartościami. Na przestrzeni lat udało nam się zmniejszyć ceny, a tym samym stać się liderem w kwestii oferowania ceny do jakości i możliwości wyboru guzików. Opracowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy użytkownik znalazł guziki o odpowiadającej na jego potrzeby wytrzymałości, gramaturze, materiałach i rozmiarze. Naszą ofertę od początku kierujemy na rynek w Polsce, a rodzinna tradycja i otwartość na innowacje pozwala nam nieustannie stawać się lepszymi w obsłudze klienta
i doskonaleniu produktów.
Reszta danych dostępna na stronie http://WWW.guziki24.pl


Nieruchomości i urządzenia

1. Asortyment:
Dwa pomieszczenia magazynowe. Pierwsze z większą ilością guzików posegregowanych w kartonach – ok. 20 m3 produktów. Drugi roboczy magazyn (powierzchnia 21m2) to guziki pogrupowane rodzajami w kartonach z przydzielonymi numerami identyfikacyjnymi na regałach oraz nieliczne w plastikowych tubach.
Guziki wyprodukowane w fabryce Union Knopf w Niemczech (http://www.unionknopf.com/en/company/locations/) w latach 90’ ubiegłego wieku- wiele modeli to unikaty.)
2. Stronę internetową:
Strona postawiona na platformie Selly. Responsywna i nowoczesna. Możliwość integracji z wieloma zewnętrznymi platformami. Możliwość edytowania produktów oraz informacji na stronie poprzez panel administratora. Możliwość ustalania rabatów oraz akcji promocyjnych. Rejestrowanie klientów. Wewnętrzne statystyki ruchu na stronie. Obsługa newsletter’a.
3. Opracowana przez specjalistę kompleksowa strategia marketingowa marki (36 stron).
4. Opracowane podczas kilkuletniej praktyki know-how – pakowanie produktów (wybór odpowiednich opakowań celem zaistnienia w pamięci odbiorcy), rodzaje wysyłek (koszty, najlepsze rozwiązania dla tego typu biznesu).
5. Logo firmy.
6. Wyposażenie magazynu (regały).


Wsparcie posprzedażowe

Kontakt telefoniczny oraz mailowy. Do dyspozycji przez pierwszy rok od sprzedaży.


Powód sprzedaży

Brak możliwości poświecenia się dla rozwoju firmy z powodu małych dzieci oraz nietypowej forma pracy poza aktualnie sprzedawanym biznesem.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków