Hurtownia okuć budowlanych



  • Cena: 900 000 zł
  • Przychody: 2 300 000 zł
  • Dochody: 230 000 zł
  • Rok założenia: 2000
  • Liczba pracowników: 4
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Sprzedam hurtownię okuć budowlanych o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku Olsztyńskim w woj. Warmińsko-Mazurskim oraz na Podlasiu. Hurtownia funkcjonuje z pewnymi zmianami własności już od 2000r.
Możliwości rozwoju:
Firma jako niezależna jednostka powiązana bezterminową umową z głównym dostawcą oraz bardzo dobrymi relacjami z wieloma innymi dostawcami ma możliwość poszerzenia gamy asortymentowej a co za tym idzie znaczącego zwiększenia poziomu obrotów na punktach już obsługiwanych.
Warunki handlowe wypracowane przez lata u dostawców są bardzo konkurencyjne i pozwalają na swobodną pracę nawet z najbardziej wymagającymi klientami, obsługę przetargów, zaopatrzenie sieci handlowych oraz zaopatrzenie małych i średnich producentów.
Gama asortymentowa oraz źródła zaopatrzenia są tak skonfigurowane aby zapewnić komplementarną obsługę większości odbiorców z którymi współpracujemy.
Ponadto w bazie danych znajduje się około 5000 kartotek z całej Polski z czego wykorzystywanych jest zaledwie kilkaset z woj. Warmińsko-Mazurskiego, Podlaskiego, części północnej woj. Mazowieckiego oraz wschodniej Pomorza i Kujaw co po zbudowaniu sklepu internetowego i inwestycji w dodatkowego handlowca może znacząco podnieść obroty.
Możliwe jest też wykorzystanie części powierzchni magazynowej, która dotychczas użytkowana była w celach prywatnych nie związanych z prowadzoną działalnością.


Nieruchomości i urządzenia

Firma zaplanowana i wyposażona jest do pracy 4 osób w tym osoba zarządzająca i magazynier w siedzibie oraz dwóch handlowców pracujących w terenie. Załoga jest zgrana, przeszkolona, świetnie zorganizowana poprzez system motywacyjny i dokładnie zna wyznaczone zadania oraz możliwości ich realizacji.

Poniżej opis technicznej organizacji bez wdawania się w szczegóły wartości poszczególnych "części" firmy. Dokładniejsze dane z uwzględnieniem wartości towaru, środków trwałych udostępnię dla osób zainteresowanych.

1. Lokal: 165m2 wynajmowany w dobrej lokalizacji (tj. łatwy dojazd praktycznie z każdego krańca miasta ponieważ firma znajduje się w pobliżu głównych węzłów komunikacyjnych miasta.

2. Dla potrzeb tego typu działalności firma ma kompletne i stosunkowo nowoczesne wyposażenie tj.
2.1 Trzy auta (2 pracujące w terenie oraz jedno woków siedziby) w tym dwa dostawcze i jedno osobowe (do sprzedania kwalifikuje się jedno z aut dostawczych (rocznik 2013) oraz jedno osobowe (rocznik 2009, stan idealny)). Sprzedawane auta są własnością firmy tzn nie są w kredycie ani w leasingu.
2.2. Są dwa stanowiska komputerowe stacjonarne w tym własny serwer. Dodatkowo dla handlowców są dwa laptopy do pracy zdalnej w terenie.
2.3 W firmie funkcjonują 3 telefony komórkowe i telefon stacjonarny.
2.4 Na wyposażeniu znajduje się laserowe urządzenie wielofunkcyjne służące do tanich wydruków faktur i innych dokumentów handlowo-księgowych oraz kolorowa laserowa drukarka o wysokiej jakości wydruku np do drukowania ulotek, ofert i wszystkiego co wymaga wysokiej jakości druku w ilościach niższych niż wymagane przez drukarnie.
2.5 Na wyposażeniu znajduje się system monitoringu rejestrujący cyfrowy obraz w jakości Turbo HD oraz system alarmowy z powiadomieniem GSM i Grupą interwencyjną..
2.6 Wszystkie urządzenia poza systemem alarmowym działają w sieci LAN a ta podłączona jest do Internetu za pośrednictwem Orange DSL 10MBit/s ze stałym IP co pozwala na bezpieczny dostęp z zewnątrz (np. poprzez zdalny pulpit).
2.7 Firma posiada 3 frezarki do kopiowania kluczy w tym jedna prawie nowa w stanie idealnym oraz dwie pozostałe w stanie bardzo dobrym.


Wsparcie posprzedażowe

Po transakcji jestem w stanie (o ile nabywca będzie zainteresowany) wdrożyć wyznaczoną osobę szczegółowo w dotychczasowy system pracy hurtowni oraz "wprowadzić" w odpowiednie relacje z kontrahentami i załogą. Czas jaki mogę na ten cel zarezerwować to około 1 miesiąc.


Powód sprzedaży

Cóż.... portal odradza stosowanie określeń typu "sprzedaję z przyczyn osobistych" a jednak to prawda i jest to główna przyczyna ponieważ postanowiliśmy z żoną starać się o dziecko i pogodzenie obciążeń jakie niesie firma oraz powiększenie rodziny byłoby trudne dla mnie.
Ponadto jestem świadom, że wymienione wyżej możliwości rozwoju są realne do osiągnięcia ale przy dodatkowych nakładach własnej pracy i finansów na co nie jestem gotów chociażby z powodu planowanej ciąży a przecież konkurencja nie śpi i nie wydaje mi się aby tkwienie w miejscu było pomysłem rokującym na dalszy sukces. Po sprzedaży tej działalności planuję założenie innej, mniejszego kalibru lub poprowadzenie biznesu dla kogoś innego.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków