Hotel butikowy
- Cena: 4 990 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2008
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Piękny, klimatyczny wręcz bajkowy… Hotel butikowy dla klientów ceniących kameralność, spokój i intymność.
Położony na malowniczym terenie Karkonoszy.
Dom wybudowany od podstaw w 2008 roku w oparciu o wzory architektoniczne popularne w regionie. Charakter wykończenia nawiązuje do architektury prowansalskiej. Cały obiekt zbudowano oraz wyposażono z wykorzystaniem ekologicznych i naturalnych materiałów.
Praca i pasja to droga do sukcesu. Rezydencja zdobyła liczne wyróżnienia:
• Hrs Top Quality Hotel 2013
• Travellers Choice Trip Advisor, Top małych hoteli w Polsce, nr 10 Villa Nova,
• Booking.com 9,6,
Hotel obecny również w prasie branżowej:
• Weranda
• Weranda Country
• Voyage
To świetnie prosperujący i zyskowny biznes:
• pokoje: 4x2os. (17m2), 2x2os. (20 m2), 2x3os, 2 x apartament 4os. (wszystkie z łazienkami), piwnica, pralnia, kotłownia, magazyn żywności, hydrofornia, toaleta gościnna, pomieszczenia na zmywalnię,
• 80% gości to klienci zagraniczni,
• obroty roczne do 650 tys zł. a poparte marketingiem do 1 mln zł.
• powierzchnia nieruchomości to 700 m2 + 200 m2 zabudowania gospodarcze,
• powierzchnia działki to 5308 m2 (własność), 918 m2 (dzierżawa
od gminy), 250 m2 (dzierżawa od osoby fizycznej),
• media – woda, gaz, kanalizacja, rekuperacja, pompa ciepła,
• droga dojazdowa odśnieżana zimą
• autobusy do centrum (3 linie)
Dodatkowe atuty hotelu (przepiękny Dolny Śląsk):
• Wrocław, stolica Dolnego Śląska
• Jelenia Góra (zamek Chojnik),
• Kowary (Sztolnie Kowary, Park Miniatur)
• Szklarska Poręba (szczyt Szrenica 1362 m n.p.m. Zamek Czocha)
• Karpacz (szczyt Śnieżka 1602 m n.p.m.)
• Cieplice (uzdrowisko – wellnes & spa)
• Jakuszyce (narciarskie trasy biegowe)
Obiekt do sprzedaży z pełnym wyposażeniem i wsparciem szkoleniowym
ze strony właścicieli.
Zapraszam do kontaktu
Waldemar Zaradny
Nieruchomości i urządzenia
Duża działka, budynek, wyposażenie, stały wykwalifikowany personel.
Wsparcie posprzedażowe
Szkolenie oraz wsparcie właścicieli.
Powód sprzedaży
Chęć zmiany stylu życia.