Trójmiejska hurtownia win
- Cena: 700 000 zł
- Przychody: 1 000 000 zł
- Dochody: 80 000 zł
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Dynamicznie rozwijające się rodzinne przedsiębiorstwo z branży alkoholi wysokogatunkowych, o ugruntowanej pozycji na trójmiejskim rynku, działające w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, poszukuje inwestora skłonnego do zakupu całościowego pakietu udziałów. Firma w swej działalności na rynku hurtowym jak i detalicznym osiąga sprzedaż na poziomie 1 mln PLN i zysk na sprzedaży w wysokości 80.000 PLN, utrzymując kapitał własny na poziomie powyżej 300.000 tysięcy PLN.
Przedsiębiorstwo działa od 2011 r. i obsługuje kilkudziesięciu Kontrahentów hurtowych (B+B i Horeca). Posiada również dział sprzedaży detalicznej z ciekawym portalem internetowym i klimatycznym sklepem w Trójmieście. Lokal ma 300m2 i jest w pełni urządzony wyłącznie w wysokiej jakości sprzęt specjalistyczny pozwalający na przechowywanie i sprzedaż najwyższej jakości win. Wielkość lokalu, a także jego położenie daje niemalże nieograniczone możliwości rozwoju w kierunku eventów, degustacji czy też szkoleń somelierskich. Oprócz ogólnie dostępnej powierzchni lokal posiada zaplecze, a także urządzoną cześć biurową.
Dzięki zdywersyfikowanej sprzedaży firma dotarła do dużej rzeszy stałych Klientów. Jej wielkimi atutami są pieczołowicie wyselekcjonowane wysokogatunkowe wina i doskonałe kontakty z producentami, których jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę, a także uprzywilejowane relacje ze specjalistycznymi dostawcami branżowymi.
Firma tworzona jest przez zgrany zespół. Stabilne funkcjonowanie sklepu i hurtowni jest zapewnione dzięki magazynowi liczącemu ponad 20.000 butelek wyselekcjonowanych win, gwarantującemu ciągłość dostaw i realizację każdego zamówienia Klientów.
Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu dodatkowe szczegóły na bezpośrednim spotkaniu w Trójmieście lub w Warszawie.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Powód sprzedaży