Sprzedam szkołę jogi/klub fitness Praga Północ, spoty reklamowe w TV
- Cena: 46 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2015
- Liczba pracowników: 8
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam rozpoznawalną na warszawskim rynku szkołę jogi zlokalizowaną na Pradze Północ (firma działa od maja 2015 r.). Jedyna działająca codziennie (popołudnia, a także poranki) szkoła jogi w tym rejonie Warszawy, z ciągle rozszerzającą się bazą klientów, o dużym potencjale rozwojowym.
Oferta obejmuje cesję umowy najmu w pełni przygotowanego lokalu, ale także cesję bazy systemu rezerwacji i zarządzania szkołą wraz z baza klientów oraz dobrze spozycjonowanej strony internetowej oraz popularnego profilu na Facebooku. Ponadto, możliwość realizacji SPOTÓW REKLAMOWYCH W TELEWIZJI wliczona w cenę odsprzedaży.
Cena do negocjacji.
Możliwości rozwoju:
Duże możliwości rozwojowe ze względu na etap przedsięwzięcia - szkoła działa dopiero od roku. Możliwość rozszerzenia oferty zajęć - oferta sprzedaży skierowana w szczególności do osób samodzielnie prowadzących zajęcia. Poszerzenie potencjalnej bazy klientów ze względu na liczne inwestycje mieszkaniowe w najbliższej okolicy szkoły (cześć już oddana użytkowania).
Nieruchomości i urządzenia
Szkoła mieści się w klimatycznej, przedwojennej kamienicy na warszawskiej Pradze. Przestronna sala (100 m2) jest doskonałym miejscem do praktyki jogi, ale także na zajęcia taneczne i fitness, rozwojowe, praktykę sztuk walki. Sala klimatyzowana.
W pełni wyposażona sala ćwiczeń, szatnia (toalety i prysznice) i recepcja, nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów.
Miesięczny czynsz najmu lokalu to 5.000 netto (prawdopodobnie do negocjacji).
Wsparcie posprzedażowe
- „know – how”
- prawo do najmu lokalu, w którym prowadzona jest działalność
- bazę danych klientów szkoły z pełną historią (cesja umowy)
- całkowite wyposażenie lokalu
- domena internetowa, identyfikacja firmy na rynku, funpage na Facebooku
- pełną listą kontaktową do instruktorów prowadzących zajęcia w szkole oraz osób współpracujących ze szkołą na zasadzie zajęć dodatkowych, warsztatów etc.
- kontakty biznesowe w obszarze promocji i reklamy (możliwość realizacji spotów reklamowych w telewizji wliczona w cenę odsprzedaży)
Powód sprzedaży
Brak możliwości pogodzenia prowadzenia szkoły z innymi zobowiązaniami zawodowymi.