Sprzedam spółkę – działalność medialna i agencja reklamowa
- Cena: 60 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2011
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem sprzedaży jest spółka będąca właścicielem lokalnego konglomeratu medialnego i reklamowego. W skład oferty wchodzą:
- tygodnik (gazeta papierowa) o zasięgu powiatowym i nakładzie 10 tys. egzemplarzy będącego największym medium na terenie powiatu,
- portal informacyjny o zasięgu 8- 10 tys. odwiedzin miesięcznie,
- fanpage na Facebooku o liczbie 5 tys. fanów i zasięgu postów dochodzącym do 50 tys. miesięcznie.
Agencja reklamowa posiadająca stałych Klientów z terenu działania i pochwalne opinie.
Bezpłatny tygodnik drukowany jest od ponad 5 lat Jest dostępny w sklepach, kioskach i urzędach. Tytuł ma ugruntowaną pozycję na rynku i jest dobrze rozpoznawany przez mieszkańców regionu. Marka medialna bierze udział w promocji inicjatyw lokalnych oraz w wydarzeniach o charakterze społecznym, sportowym czy kulturalnym. Występuje wtedy jako patron medialny z obrandowaniem na materiałach promowanych akcji. Spółka posiada bardzo niskie koszty funkcjonowania oraz produkcji treści dzięki kilkuletniemu doświadczeniu i wypracowaniu określonego systemu.
Sprzedaż możliwa w postaci zakupu całej spółki lub osobno, działalności medialna i agencji reklamowej.
Możliwości rozwoju:
Spółka bazuje na stałych Klientach. Potencjał tkwi w uruchomieniu sieci handlowej lub poszerzeniu zasięgu.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Wsparcie po etapie przejęcia firmy aby zapewnić płynne przejęcie działalności.
Powód sprzedaży
Chęć wycofania się z branży medialnej jednego z dwóch wspólników.