Sprzedam prężnie rozwijającą się markę ubrań sportowych
- Cena: 345 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem niniejszej oferty jest marka ubrań sportowych z segmentu „atleisure” - JOY FIT CREW, stworzona i prowadzona przez spółkę LOFT37, działającej z sukcesem na polskim rynku modowym (obuwie, ubrania).
Oferta obejmuje:
- kompletną, przetestowaną i gotowa do dalszego rozwoju koncepcję biznesową marki ubrań sportowych JOY FIT CREW
- gotową wyprodukowaną kolekcję o wartości około 225 tys. brutto
- projekty i szablony do obecnej kolekcji oraz do jej sezonowych uzupełnień
- profesjonalnie zaprojektowaną i gotową do wdrożenia kolejną kolekcję marki
- prawa do marki JOY FIT CREW (znak zastrzeżony w OHIM na całą Europę) oraz domeny internetowej [dane ukryte]
- prawa do zdjęć, grafik oraz treści marketingowych
- profesjonalny sklep internetowy w dwóch wersjach językowych (pl. i ang.)
- strategie komunikacji i brandbook marki
- działające i cieszące się coraz większą popularnością profile marki na Facebooku i Instagramie
- możliwość czasowego skorzystania z infrastruktury LOFT37 (magazyn, zarządzanie wysyłkami, etc.)
- umowę z showroom.pl
- umowę współpracy z twarzą marki – Victoria Okonkwo
- umowę z projektantką marki (Karoliną Biderman)
Radość ze zdrowego stylu życia, fascynacja aktywnością fizyczną oraz miłość do natury to nadrzędne priorytety marki JOY FIT CREW, która za główny cel stawia sobie dostarczenie w pełni ekologicznego, wyprodukowanego z najwyższej jakości materiału, produktu. JOY FIT CREW powstała z myślą o kobiecie, dla której równowaga ciała i umysłu stanowi nieodłączny element jej zdrowego stylu życia.
Życie w zgodzie z naturą i świadome, mądre podejście do wykorzystywania zasobów naturalnych środowiska skłoniło twórców JOY FIT CREW do stworzenia nowoczesnej, komfortowej i przede wszystkim ekologicznej odzieży sportowej. Produkty marki JOY FIT CREW są wykonane z naturalnych, biodegradowalnych materiałów, poddawanych najnowszym rozwiązaniom technologicznym, dzięki czemu zwiększa się ich wytrzymałość. JFC to nie tylko marka sportowa, to styl życia.
Twarzą marki jest Viktoria Okonkwo, instruktorka fitness, trener personalny, a także specjalista do spraw żywienia, co istotnie wspiera jej pozycjonowanie marketingowe.
Projektantką kolekcji jest Karolina Biedrman, absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Przygodę z projektowaniem rozpoczęła jako stażystka w Atelier Macieja Zienia. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie LPP. Współtwórca streetwear’owej marki odzieżowej Dirtys. Fit freak i entuzjastka aktywnego, zdrowego trybu życia. Projektantka jest zainteresowana dalszą pracą dla marki JFC we współpracy z nowym inwestorem.
Oficjalna inauguracja marki JOY FIT CREW odbyła się w lutym 2017 roku podczas konferencji prasowej. Od momentu konferencji prasowej marka cieszy się ogromnym zainteresowaniem dziennikarzy modowych, stylistów i blogerów, o czym świadczą liczne publikacje. Systematycznie też rośnie sprzedaż marki, pomimo minimalnych inwestycji w działania marketingowe.
Strategia i pozycjonowanie marki zakładają jej dystrybucję na rynkach zagranicznych (obecnie prowadzona jest sprzedaż na terenie Niemiec).
Marka idealnie wpasowuje się w światowe trendy, ma ogromy potencjał i może stanowić alternatywę dla masowych marek ubrań sportowych.
Możliwości rozwoju:
sprzedaż zagraniczna, rozszerzenie asortymentu o akcesoria, rozszerzenie kolekcji o kolekcję męską, sprzedaż przez multibrandowe sklepy i platformy internetowe
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Istnieje możliwość czasowego skorzystania z infrastruktury LOFT37 takiej jak magazyn, zarządzanie wysyłkami, etc. - warunki do uzgodnienia.
Powód sprzedaży
bardzo intensywny rozwój głównego biznesu spółki LOFT 37, czyli oferty obuwniczej oraz brak zasobów aby rozwijać obecnie dodatkową markę