Sprzedam Centrum Konferencyjne w Warszawie
- Cena: 85 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2010
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam działające w Warszawie, miejskie centrum konferencyjne.
Ponad 220m2 powierzchni użytkowej, 3 niezwykle oryginalne sale konferencyjno-warsztatowe w dobrej lokalizacji Wilanów/Sadyba.
Centrum konferencyjne jest jedynym z niewielu tego typu obiektów w Warszawie, łączącym wygodę biura oraz nietuzinkowy klimat wspierający kreatywność i innowacyjność. Wyjątkowa jest główna sala z ogromnym oknem, wysokim na 5m sufitem oraz powierzchnią ponad 80m2.
Centrum konferencyjne ma stałych klientów (głównie znane, międzynarodowe korporacje z biurami w Warszawie południowej), którzy organizują cyklicznie szkolenia, warsztaty kreatywne czy też konferencje. Wielu klientów to firmy z Krakowa, Poznania czy Wrocławia, które wynajmują sale na potrzeby prowadzenia szkoleń czy konferencji dla klientów z Warszawy.
Forma prawna: działalność gospodarcza.
Najem długookresowy powierzchni w komercyjnym budynku.
Sprzedaż obejmuje odstąpienie umowy najmu w opcji podstawowego wyposażenia i aranżacji lokalu lub też w wersji z zakupem całości biznesu (pełnego wyposażenia, marki, bazy kontaktów, umów na świadczenie usług, know how, marketingu, zoptymalizowanej bazy dostawców, domen, stron internetowych etc)
Możliwości rozwoju:
Popyt na sale konferencyjne, warsztatowe, szkoleniowe w Warszawie nadal znacznie przewyższa podaż. Dotyczy to szczególnie obiektów, które wyróżniają się od standardowej, monotonnej oferty konferencyjnej.
Potencjał i atrakcyjność tego Biznesu jest duży, szczególnie dla podmiotu prowadzącego działalność szkoleniową, działalność eventową/konferencyjną lub też cateringową w Warszawie lub pod Warszawą. Istnieje potencjalna możliwość przekierowania znaczącej nadwyżki klientów, którzy nie mogą być obsłużenie z powodu braku wolnych terminów, do innej mniej znanej lokalizacji o podobnym potencjale, jak również nawiązanie współpracy z dotychczasowymi klientami.
Nieruchomości i urządzenia
Znakomita lokalizacja w dzielnicy o niskiej konkurencyjności.
Przestrzeń konferencyjna mieści się w komercyjnym budynku biurowym zapewniającym standardowe dla tego typu usługi dostępu, ochrony i obsługi technicznej.
Miejsce została specjalnie wykreowana i zaadoptowana na potrzeby centrum konferencyjnego, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
W ramach naszej działalności oraz systemu jakości, zapewniamy pełną obsługę klientów tj. serwis kawowy, lunch czy też poczęstunki konferencyjne.
Centrum konferencyjne jest wyposażone w niezbędny sprzęt pozwalający na przeprowadzenie rożnego rodzaju szkoleń, spotkań, warsztatów kreatywnych, konferencji, brainstormów.
Wsparcie posprzedażowe
Zakres sprzedaż może dotyczyć zarówno samej przestrzeni konferencyjnej z wybranym wyposażeniem (podane cena), jak również zakup całego biznesu czyli istniejącej od 5 lat marki, know how obsługi konferencyjnej, bazy klientów, przejęcia umów na realizację usług, przejęcia umów barterowych, współpracę sprawdzonych dostawców usług cateringowych oraz zakup działających narzędzi wsparcia sprzedaży i rezerwacji (w tym rozbudowane strony internetowe oraz domeny).
Dla nabywcy centrum konferencyjnego, odstąpienia umowy najmu z preferencyjną stawką ze strony właściciela budynku, dodatkowo przejęcie wynajmu bez kosztów prowizyjnych związanych z ewentualnym pośrednictwem agencji.
Powód sprzedaży
Powodem sprzedaży jest zajęcie się inną branżą/usługami, a co za tym idzie, brak czasu i możliwości prowadzenia obu biznesów jednocześnie.