Serwis urządzeń marki Apple w Warszawie



  • Cena: 290 000 zł
  • Przychody: 815 000 zł
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2019
  • Liczba pracowników: 4
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Dzień dobry,

Sprzedam profesjonalnie wyposażony serwis urządzeń marki Apple w centrum Warszawy.

Firma jest dochodowa od drugiego miesiąca otwarcia do dziś, działa pod tą marką 3 lata (baza klientów zbierała się ponad 6 lat);
Sprzęt i umiejętności serwisantów pozwalają wykonywać nawet najtrudniejsze naprawy urządzeń takich jak MacBook, iPhone, iPad, iMac.
Przeprowadzić szczegółową diagnostykę płyt głównych z dalszymi naprawami, a także wymienić wszystkie usterki modułowe (takie jak wymiana ekranu, baterii, obudowy lub taśm przycisków)

Ze sprzętu dostępna jest również pełna linia do regeneracji ekranów (osobna działalność wewnątrz firmy).
Dostępne są również: profesjonalny mikroskop, stacja lutownicza, hotair, separatory o różnych rozmiarach, laser do cięcia tylnych paneli i ramek z ekranów, sprężarka, autoklaw, debubbler, pompa próżniowa i wszystko, co może być konieczne do ciągłej pracy.

Centrum serwisowe funkcjonuje do dziś i generuje przychody. Nie ma potrzeby zawieszania biznesu w celu przeniesienia działalności. Całkowicie wprowadzamy do wszystkich przepływów pracy.

Istnieje zastrzeżony znak towarowy / Marka.

Firma jest sprzedawana wraz z dostosowanymi kanałami pozyskiwania nowych klientów. Oddajemy w całości cały dział marketingu, dobrze zaprojektowaną przez projektantów stronę marki, system zarządzania serwisem i pracą z klientami, a także bazę stałych klientów.

Nie będziecie musieli szukać wykwalifikowanej kadry, ponieważ nasi mistrzowie zajmują się pełną gamą napraw płyt głównych, czytają schematy, pracują szybko i sprawnie.

Obroty serwisu w 2021 roku wyniosły 695.000 zł z samych napraw i ponad 120.000 zł ze sprzedaży części oraz akcesoriów. Wszystkie liczby są przejrzyste i jesteśmy gotowi je potwierdzić.

Wysoki potencjał rozwoju, metoda łączenia nowych kanałów sprzedaży (wszystko, co zrobiliśmy wcześniej, udało nam się tylko na jedynym kanale reklamowym), wraz z rozwojem SEO i Social Media przewiduje się zwiększenie przychodów conajmniej w 1.5-2 razy.

Koszty utrzymania biznesu są bardzo zoptymalizowane - możecie łatwo pokryć miesięczne opłaty. Ogromnym plusem jest biuro ze świeżym remontem, które dzieli się na dwie kondygnacje - strefę klienta i strefę warsztatową, znajdującą się w samym centrum Warszawy przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic. Koszt wynajmu lokalu bardzo są bardzo niskie patrząc na lokalizacje oraz dzisiejszy stan rynku nieruchomości.
Powodem sprzedaży przedsiębiorstwa jest przeprowadzka do innego kraju w celu kontynuacji prowadzenia rodzinnej firmy w innej dziedzinie.

Cena 290.000 netto
Co jest wliczone w cenę?

- Biznes pod klucz
-Całe wyposażenie serwisu
- Przeszkolona i sprawdzona kadra
- Zapasy magazynowe zarówno akcesoriów jak i części zamiennych do napraw
- Urządzenia do kompleksowych napraw
- Kontakty dostawców sprawdzonych od lat (zarówno lokalnych jak i zagranicznych)
- Opatentowana marka, która jest już dobrze znana na rynku
- Duża baza klientów
- Dwa złote numery telefonów do serwisu i działu sprzedaży (o wartości 6.000 zł za każdy)
- Dział wsparcia marketingowego
-Profesjonalna strona WWW oraz wszystkie media społecznościowe
-Mocno rozpędzone budżetami kampanie reklamowe
- System zarządzania serwisem
- Szczegółowo opisane główne procesy biznesowe w celu szybkiego szkolenia nowych pracowników

+ Czas adaptacji po przeprowadzeniu transakcji 1 miesiąc
W tym okresie w pełni pokażemy wszystkie niuanse pracy, a sami zobaczycie, jak działa ten biznes od wewnątrz i jaki zysk generuje

Ten projekt jest zbudowany z wielką inwestycją i jeszcze większą pasją. Naprawdę chcemy znaleźć kogoś, kto potraktuje tą sprawę jak swoje dziecko. A swoją wiedzą i wizją jeszcze bardziej ją wzmocni. Ta cena jest niczym w porównaniu z korzyścią, jaką właściciel uzyska prowadząc to przedsięwzięcie.

Zastrzegamy sobie prawo wyboru naszego wyznawcy. Naprawdę ważne jest dla nas, aby ta marka nadal się rozwijała a my widzieliśmy, że nie zmarnowaliśmy czasu i ktoś realizował wszystkie nasze plany.

Czekamy na Wasze pytania i sugestie. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na każde z nich. Think different!


Nieruchomości i urządzenia

Całe wyposażenie serwisu opisane wyżej


Wsparcie posprzedażowe

+ Czas adaptacji po przeprowadzeniu transakcji 1 miesiąc
W tym okresie w pełni pokażemy wszystkie niuanse pracy, a sami zobaczycie, jak działa ten biznes od wewnątrz i jaki zysk generuje


Powód sprzedaży

Powodem sprzedaży przedsiębiorstwa jest przeprowadzka do innego kraju w celu kontynuacji prowadzenia rodzinnej firmy w innej dziedzinie.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków