Rynek wart 700 mln zł. Turystyka Medyczna - działający biznes
- Cena: 25 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2009
- Liczba pracowników: 1
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Medical Poland - spółka internetowa, zajmująca się pozyskiwaniem klientów i pośrednictwem w sprzedaży usług medycznych na rynkach zagranicznych, głównie brytyjskim i skandynawskim, rozwijającym się na rynki wschodnie. Współpracuje z najlepszymi klinikami w Polsce w zakresie zabiegów, chirurgii plastycznej, stomatologii, odchudzania. Rozpoznane obszary pozyskiwania klientów, współpraca w obszarze działań marketingowych. Działająca od 2009 roku.
Możliwości rozwoju:
Wyraźny trend wzrostowy. Pojawiają się projekty łącznie z UE zmierzające do promocji Polski "Poland your health destination", możliwość poszerzenia oferty o większą ilość klinik w różnych miastach Polski - proces ciągły ale kontrolowany, poszerzenie rynków docelowych klientów; zakończenie tłumaczenia i prezentacji oferty w językach rosyjskim i niemieckim. Zwłaszcza rynek wschodni ma spory potencjał. W tej chwili serwis jest anglojęzyczny i w niewielkim stopniu rosyjskojęzyczny. Rozwój serwisu - optymalizacja strony www., recenzje, lepsza ścieżka sprzedażowa.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
tak
Powód sprzedaży
Czas, inne zajęcia. Dalszy rozwój wymagający nakładów finansowych; marketing, pozyskiwanie innych rynków.