Przedsiębiorstwo zorganizowane - branża drzewna
- Cena: –
- Przychody: 1 700 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 1994
- Liczba pracowników: 11
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedsiębiorstwo zorganizowane, foma prawna – osoba fizyczna prowadząca działalność godpodarczą. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości drewnianych akcesorów do kuchni – głównie przyprawniki i półki na przyprawy, deski do krojenia i inne. Wykonujemy również elementy z drewna wg projektu klienta.
Firma posiada stałą bazę odbiorców ( głównie hurtowych) i dostawców wyselekcjonowanych przez ponad 20 lat działalności, gdzie miarą rzetelności i solidności jest dobra współpraca, terminowe regulowanie płatności za dostarczony towar, dostarczenie materiałów i komponentów do produkcji dobrych jakościowo, w przystępnej cenie i w ustalonych terminach.
Odbiorcy składają regularnie zamówienia na produkty firmy w określonych odstępach czasowych np. co miesiąc , w miarę potrzeb na uzupełnienie stanów magazynowych.
Stali doświadczeni pracownicy. Przedsiębiorstwo spełnia wszystkie wymagane przepisami europejskimi standardy, dotyczy to budynków, maszyn , urządzeń, warunków pracy, ochrony środowiska , emisji pyłów i gazów.
Ogrzewanie budynku własne z materiałów odnawialnych , produkcja brykietu drzewnego z wiórów - odpadów produkcyjnych.
Posiadamy wdrożony system zadaniowego rozliczania wyników pracy pracowników produkcyjnych.
Firma posiada zastrzeżony znak towarowy słowno-graficzny. Wszystkie produkty od wielu lat są logowane co pozwoliło zbudować rozpoznawalną markę Firmy. Posiadamy własne zastrzeżone w Urzędzie Patentowym R.P. wzory przemysłowe i inne wartości niematerialne. Wysokiej rozdzielczości zdjęcia produktów, cenniki, formularze zamówień, katalogi itp.zdjęcia, materiały marketingowe.
Obecnie w fazie wdrażania innowacyjny projekt pod roboczą nazwą „Przyprawowa wieża”. Przewidywany termin wprowadzenia na rynek nowego produktu czerwiec - lipiec 2016.
Prowadzimy sprzedaż w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Czechach , Słowacji, Białorusi, Rosji, Anglii oraz Niemczech i Francji.
Firma nigdy nie zanotowała straty finansowej. Sprzedaż w ostatnich trzech latach stabilna z lekką tendencją wzrostową a także tendencją wzrostu rentowności.
Możliwości rozwoju:
Firma ma blisko 30% udział w sprzedaży na rynkach zagranicznych w szczególności UE. To stanowczo zbyt mało. Odbiór naszych produktów na rynkach UE ze względu na jakość , wzornictwo i elastyczność w zakresie wielkosci zamówień jest co najmniej zachęcający. Pracujemy nad tym i to należy kontynuować.
W roku 2010 dokonano inwestycji między innymi w nowoczesny park maszynowy , które znacznie podniosły możliwości produkcyjne Firmy. Oceniam, że można osiągnąć realną wielkość produkcji licząc w cenach sprzedaży na poziomie 6-8 mln. PLN rocznie z dotychczasowej na poziomie 1700000 PLN , bez dodatkowych nakładów inwestycyjnych w maszyny i urządzenia oraz infrastrukturę Firmy, z wyjątkiem zwiększenia zatrudnienia.
Nie oznacza to wcale, ze nie można oprzeć przyszłości Firmy i jej rozwoju na innych produktach z drewna a nawet plexi czy aluminium.
Nieruchomości i urządzenia
Działka o pow. 0,4088 ha.
W części jedno a w części dwu dwukondygnacyjny budynek produkcyjny ( dwie windy towarowe ) , o łącznej powierzchni 677 m2 w tym ; parter 437 m2, m2, piętro 240 m2. W tym pomieszczenia mieszkalno- biurowe ok. 110 m2 ( można użytkować jako mieszkanie).
Maszyny i urządzenia ;
wyrównarka, grubiarka, 2 piły tarczowe, 2 wiertarki kolumnowe, szlifierka taśmowa, szlifierka szerokotaśmowa, frezarka górnowrzecionowa, frezarka dolnowrzecionowa, bęben do przecierania powierzchni lakierowanych, Centrum Obróbcze marki Felder, prasa do klejenia elementów drewnianych, wyposażenie lakierni, system odciągu wiórów i brykieciarka a ponadto wszelkiego rodzaju narzędzia i frezy, półautomat do tampodruku, wózek widłowy, aparatura monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, formy szklarskie, forma do nakrętek plastikowych.
Wsparcie posprzedażowe
Oferuję pomoc w pełnym zakresie wsparcia posprzedażowego – zapoznanie i kontakty ze stałymi klientami i dostawcami , pomoc w zakończeniu negocjowanych kontraktów, we wdrożeniu w funkcjonowanie firmy. Możliwość zatrudnienia czasowego lub na stałe doświadczonego pracownika mogącego pełnić funkcję Kierownika Zakładu.
Powód sprzedaży
Przejscie na emeryturę.