Producent nutrikosmetyków i suplementów diety
- Cena: 130 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: –
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem oferty jest sprzedaż 100% udziałów spółki z o.o. działającej w branży suplementów diety. Strategia spółki to kompleksowe, sprecyzowane produkty w dwóch segmentach: zdrowie i uroda. Spółka w ostatnich 12 miesiącach stworzyła i wprowadziła na rynek dwa produkty (po jednym / segment). Główny produkt zdobył tytuł Marki Roku 2021.
Nieruchomości i urządzenia
Oprócz całościowych udziałów spółki, sprzedaż dotyczy także stanu magazynu (wartość magazynu przy sprzedaży detalicznej około 110 tysięcy), przeniesienia rachunku bankowego (saldo in plus). Przeniesienie praw do nazwy firmy. 1Spółka nie jest zadłużona, nie zalega z podatkami. Posiada stałe przepływy pieniężne. W pełni działający sklep internetowy.
Wsparcie posprzedażowe
Przy sprzedaży przekazujemy wszystkie kontakty i wiedzę zdobytą, a potrzebną do rozwoju kolejnych produktów:
- kontakty do producentów opakowań tekturowych
- kontakty do producentów opakowań jednostkowych
- kontakty do dostawców surowców
- kontakty w przypadku decyzji o produkcji outsource’ingowej
- know how dotyczący brandindgu + kontakty (graficy, designerzy, fotografowie etc)
- know how dotyczący product development (tworzenie produktu, branding, opakowanie produktu, opakowanie jednostkowe, opakowanie transportowe).
- know how na temat market introduction (prawne aspekty wprowadzenia produktu, czyli jak przejść w kilka godzin wymogi prawne, a nie spędzić na tym wiele dni i popełniając błędy zapłacić sowite kary wobec PIH czy też Sanepidu)
Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko do wybranych inwestorów.
Powód sprzedaży
Sprzedaż podyktowana jest decyzją, Zarządu Grupy Kapitałowej, właściciela spółki, która zdecydowała się skupić na nowym projekcie.