Okna, drzwi, bramy i ogrodzenia - renomowany salon marki Wiśniowski
- Cena: 285 000 zł
- Przychody: 3 056 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2017
- Liczba pracowników: 4
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Rozwinięty i posiadający najlepszą renomę na południu Polski punkt marki Wiśniowski w samym centrum aglomeracji śląskiej.
Salon działa w tym miejscu od 7 lat i jest rozpoznawalnym miejscem. Niewątpliwym atutem jest stabilnie pracująca i nierotująca kadra handlowców i serwisantów. Kilkanaście ekip monterskich. Bardzo wysoka kultura pracy.
Obsługujemy około 400 unikalnych Klientów rocznie, z czego ok. 40% stanowią firmy i instytucje, a 60% Klienci indywidualni.
Zespół posiada zbudowane relacje biznesowe, co zapewnia ciągłość zleceń.
Więcej informacji przedstawimy podczas spotkania bezpośredniego.
Nieruchomości i urządzenia
Wyposażenie biura sprzedaży:
• Płaszcz bramy segmentowej UniPro w kolorze Modern Maroon,
• Drzwi Creo w kolorze Modern Maroon z naświetlem bocznym oraz zamkiem elektromechanicznym, czytnikiem linii papilarnych oraz efektowną antabą,
• Specjalnie rama stalowa służąca do montażu wyżej opisanego płaszcza oraz drzwi z oświetleniem,
• Okno zewnętrzne aluminiowe w stojaku stalowym,
• Łącznie około 30 wzorników drzwi, okien, bram i ogrodzeń oraz komplet wzorników kolorów,
• Lada sprzedażowa wraz z biurkami, które tworzą 3 stanowiska sprzedaży, z komputerami stacjonarnymi (2 monitory do każdego stanowiska), fotelami, hockerami itp.,
• Komplet szafek i regałów do przechowywania dokumentacji, katalogów itp.,
• Telewizor połączony z komputerami do prezentowania oferty Klientom,
• Klimatyzator, który dodatkowo służy do ogrzewania zimą (jest bardziej efektywny i tańszy od ogrzewania podłogowego w lokalu),
• Alarm wraz z czujkami – połączone z Solid Security.
Ekspozycja zewnętrzna:
• Kontener bramowy Wiśniowski z wyposażeniem:
o Brama segmentowa UniPro Antracyt z napędem Metro 800, rozblokowaniem w klamce, fotokomórkami oraz aplikacjami ozdobnymi,
o Brama uchylna Connect H Orzech manualna,
o Drzwi aluminiowe panelowe D1BGR antracyt,
o Drzwi płaszczowe Eco_DSp-1 Orzech,
• Ogrodzenia pełnowymiarowe
o Brama przesuwna automatyczna 3500x1450 mm AW.10.53 RAL 7016, automatyka AWso2000/230V, fotokomórki, listwa bezpieczeństwa i system Ri-Co,
o AwW.10.58 RAL 9005 STR,
o AW.10.65 RAL 9005,
o AW.10.12 Antracyt,
o AW.10.108 z skrzynką na listy Modern Graphite,
o AW.10.56 Kwarc,
• Ogrodzenia o długości 1500 mm (zygzak):
o OPZH253 RAL 9005,
o AW.10.114 RAL 7016,
o AW.10.26 RAL 5010,
o AW.10.02 RAL 7030,
o AW.10.84 RAL 8014 (różne groty),
o AW.10.16 RAL 8019,
o AW.10.PP RAL 7016 (do wypełnienia),
o Pole z deskami (deski są do wymiany – można w tym miejscu zamontować inny segment),
• Stojaki z panelami Vega B i Vega 2D oraz wolnostojąca balustrada,
• Ogrodzenie zewnętrzne:
o Furtka Bastion 1200x1700 RAL 7016,
o Vega B Light 1530 Omega RAL 7016 na podmurówce Uranos,
o Vega B Light 1530 Omega RAL 6005 na podmurówce Uranos,
o Vega 2D Super 2030 Sigma RAL 1018,
o Vega B Light 1530 I 1730 Beta Safe ocynkowane,
o Vega B 2030 RAL 9016 (słupy naszego autorskiego wykonania dla General-Motors w RAL 9006),
o Ogrodzenie gabionowe innego producenta wraz z podświetleniem szkła,
• Liczne ekspozytory ogrodzeń murowanych Joniec i Kost-bet (duża część nie jest związana z podłożem).
Powyższe zestawienie ukazuje jak wiele produktów można przedstawić Klientowi podczas prezentacji. Znajduje się tu duża część modeli dostępnych w ofercie marki Wiśniowski, które dodatkowo występują w bardzo dużej liczbie kolorów, wysokości czy sposobów wykonania. Cały teren ekspozycji jest wybrukowany oraz monitorowany z dwóch stron.
Wszystkie ogrodzenia są osadzone na stałe w fundamentach. Ogrodzenia murowane (poza fragmentem) są ustawione na kostce brukowej, więc można je łatwo przestawić, aby zmienić aranżację.
Kontener bramowy osadzony jest na fundamentach betonowych, a z racji jego zamknięcie po całym obwodzie może służyć do przechowywania rzeczy.
Wsparcie posprzedażowe
Oferujemy przejęcie salonu sprzedaży w formie zorganizowanej części przedsiębiorstwa jako autonomicznej części spółki (nie sprzedajemy całej spółki, która świadczy także inne usługi). Aby praca salonu była niezachwiana, to oferujemy zaangażowanie w trakcie zmiany struktury właścicielskiej, polegające m.in. na:
1. Pozostawieniu kopii wszystkich wiadomości e-mail na skrzynkach pracowniczych (dostęp do ustaleń z aktualnie ofertowanymi Klientami, dane kontaktowe itp.)
2. Przekierowanie wszystkich skrzynek pracowniczych i utrzymanie bieżących adresów e-mail przez 12 miesięcy.
3. Osobistym przedstawieniu nowego właściciela kluczowym Kontrahentom,
4. Ogólne wdrożenie do obowiązujących zasad, procesów, wraz ze wskazaniem, które kierunki należy rozwijać z perspektywy obecnego zarządu.
Powód sprzedaży
Rozwój innych biznesów.