Marka znana w Polsce i Europie
- Cena: 4 700 000 zł
- Przychody: 5 000 000 zł
- Dochody: 1 000 000 zł
- Rok założenia: 2006
- Liczba pracowników: 6
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Spółka z o.o. z punktu prawnego funkcjonuje rok, jest jednak
kontynuacją rodzinnego biznesu założonego w roku 2006.
Spółka zajmuje się dystrybucją elementów do montażu ogrodzeń.
Ponadto właściciel opracował szereg rozwiązań na które spółka ma wyłączność i cieszą się te produkty uznaniem klientów w kraju i zagranicą.
Dynamika firmy i potencjał jest ogromny.Wzrost sprzedaży
rok do roku sięgał 50%. Spółka osiągneła to dzięki sporym nakładom na reklamę i wystawiennictwo targowe.
Możliwości rozwoju:
Spółka wypracowała dobrze znaną w branży ogrodzeń markę.
W odpowiednich rękach spółka może rozszerzyć obszar swego działania
poza obręb całego kraju.Na dzień dzisiejszy obszar działania to Polska
i kilka ościennych krajów.W przygotowaniu są kolejne innowacyjne produkty które mogą zwiększyć przychody.
Nieruchomości i urządzenia
Spółka posiada towar na wartość około 700000 złotych
Wsparcie posprzedażowe
Wsparciem jest kapitał ludzki zaangażowany w rozwój spółki
włącznie z obecnym właścicielem.
Powód sprzedaży
Powodem sprzedaży jest świadomość że spółka może rozwinąć się
z pomocą bardziej doświadczonych biznesmenów, obecny właściciel mógłby w tym rozwoju dalej brać czynny udział skupiając się na
wdrożeniu nowych innowacyjnych rozwiązań.