Marka torebek i akcesoriów damskich
- Cena: 500 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2006
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Marka została założona z pasji do tworzenia w 2006 roku przez dwie siostry.
GOSHICO jest prekursorem, łączy wschód z zachodem. Jako jedyna polska marka akcesoryjna twórczo czerpie z tradycji folkowych i etnicznych podając je w oryginalny i nowoczesny sposób. W 2008 roku siostry stworzyły torebkę, która okazała się rewolucją w dodatkach. Pomysł, łączący surowy materiał i kolorowe, haftowane zdobienie stał się podstawą myślenia o torebce jako praktycznej biżuterii. Myślenia, do dziś stanowiącego filozofię marki.
Od tego czasu GOSHICO stale podbija serca kobiet oryginalnymi dodatkami. Własny zespół produkcyjny, rozbudowywana sieć sprzedaży, nagrody w Polsce i zagranicą, to tylko niektóre sukcesy marki. Największym z nich jest zadowolenie klientek.
GOSHICO to marka dostępna, empatyczna, słuchająca swoich klientek i skracająca dystans. Stworzona przez kobiety dla kobiet. Zaangażowana w sprawy bliskie jej sercu, takie jak dodawanie kobietom wiary we własne możliwości i inspirowanie ich do wspólnych działań.
GOSHICO to brand etyczny, transparenty w działaniach.
Nieruchomości i urządzenia
- zastrzeżony znak towarowy
- projekty, szablony i karty produktów oraz opracowane wzory haftów i patternów gotowe do produkcji
- sklep internetowy na platformie Shoper
- sklep internetowy na platformie Allegro
- prawa autorskie do sesji zdjęciowych i zdjęć produktów, filmów
- brandbook marki
- baza mailingowa klientów 16500
- profile w mediach społecznościowych FB: 35000 IG: 13400
- kanał na YouTube
- produkty
Wsparcie posprzedażowe
Wsparcie działalności do 6 miesięcy w tym wsparcie produkcyjne.
Powód sprzedaży
zmiana profilu działalności