Marka produktów Beauty
- Cena: 80 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2016
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem sprzedaży jest brand kosmetyczny oferujący w swoim portfolio głównie produkty do stylizacji paznokci oraz pokrewne artykuły. Na Rynku od 2016 posiada sporą grupę lojalnych i zadowolonych klientów. Jesteśmy producentem dzięki temu mamy możliwość dowolnego kształtowania marży, obecnie wynosi ona ponad 200%.
W portfolio są dwie marki własne, działające w systemie privet label. Sprzedaż przez własny sklep internetowy, oraz za pośrednictwem zewnętrznych hurtowni, ich handlowców jak również naszych przedstawicieli zagranicznych. Obecnie realizacją zamówień zajmuje się firma zewnętrzna magazynująca towar, dzięki czemu proces obsługi zamówień nie wymaga naszego udziału.
Biznes jest dochodowy i stabilny, przed pandemią przychód roczny wynosił niecałe 300 000. Obecnie jest mniejszy, jednak znacznie mniejsze są również koszty. Aby wejść na wyższy poziom należałoby poprawić marketing i zwiększyć miesięczne nakłady na reklamę, poszerzyć asortyment o sprawdzone produkty (wstępnie już wybrane), być może wejść we współpracę z celebrytami bądź blogerami.
Sprzedaż na FV lub sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa, ewentualnie możliwe utworzenie spółki i sprzedaż całej spółki. Na życzenie możliwość przeprowadzenia niezależnego audytu finansowego. Osoby zainteresowane zapraszam do podpisania umowy o poufności i spotkania w Warszawie, wcześniej zachęcam do rozmowy telefonicznej.
Cena netto: 80 000 pln.
Nieruchomości i urządzenia
W skład transakcji wchodzą:
- marka własna
- sklep internetowy ze stroną
- konta na IG i FB z 25000 realnych fanów w Polsce oraz konta marki u zagranicznego przedstawiciela
- know-how produkcji; lista sprawdzonych dostawców sprzedawanych artykułów, oraz zewnętrznych kontraktorów produkcji
- wynegocjowane ceny u dostawców
- spory zasób grafik i zdjęć z sesji fotograficznych
- księga znaku
- komplet dokumentacji technicznej
- umowa dystrybucyjna z zagranicznym przedstawicielem
- grupa odbiorców hurtowych oraz klientów
- stan magazynowy (pozwalający na sprzedaż jeszcze kilka miesięcy bez konieczności produkcji)
- miesięczne wsparcie posprzedażowe następnie na zasadzie konsultacji.
Wsparcie posprzedażowe
Miesięczne wsparcie posprzedażowe następnie na zasadzie konsultacji.
Powód sprzedaży