Marka premium z odzieżą medyczną i sklep online
- Cena: 450 000 zł
- Przychody: 400 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2000
- Liczba pracowników: –
- Adres internetowy: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Marka powstała w 2020 roku stając się jednym z pionierów stylowej odzieży medycznej na rynku polskim.
Historia zaczęła się od stworzenia stylowego, ale i funkcjonalnego fartucha medycznego, a wyróżniła się na rynku ofertą odzieży z tkaniny pozwalającej na pranie w bardzo wysokich temperaturach (aż 90 stopni Celsjusza), co było wówczas niespotykane n rynku polskim.
Z czasem oferta została poszerzona o scrubsy medyczne, kurtki, sukienki medyczne, a także kolekcję męską.
Podstawowe informacje:
Rok założenia: 2020
Produkcja: kreacja i produkcja w Polsce, od wykrojów po szycie
Zasięg biznesu: cała Polska
Social media: Instagram - społeczność 15 000 obserwujących
Newsletter: 1200 subskrybentów
Marża na poziomie około 55-60% na każdym produkcie. Przy zwiększeniu skali działalności i negocjacji warunków z dostawcami możliwość zwiększenia tej marży.
Przychody ze sprzedaży:
2022 - 353 tys. zł netto
2023 - 430 tys. zł netto
2024 - 300 tys. zł netto
W ofercie sprzedaży marki obok znanego i rozpoznawalnego brandu, znajduje się:
Sklep internetowy: nowoczesny i responsywny sklep zbudowany na najpopularniejszej platformie Wordpress / WooCommerce,
Newsletter: baza 1200 subskrybentów, szereg automatyzacji, od kampanii powitalnej, po kampanię do porzuconych koszyków, mailing do osób, które odwiedziły stronę, kampanię przeglądany produkt, po kampanię pozakupową z kodami zniżkowymi
Produkty: asortyment od scrubsów damskich przez sukienki, fartuchy, kurtki, po kolekcję męską scrubsów.
Zapasy magazynowe o wartości 250 tys. zł (produkty zapakowane, gotowe do sprzedaży, wyposażenie magazynu).
Wykroje: wszystkie w formie zdigitalizowanej
Szwalnie: sprawdzona współpraca ze szwalnią zlokalizowaną w Poznaniu.
Projektanci: otwarci do współpracy na zasadzie zleceń
Dostawcy: baza dostawców tkanin, metek i wszywek, materiałów do pakowania.
Content marketingowy: zdjęcia z sesji zdjęciowych, materiały wideo z sesji zdjęciowych, materiały wideo UGC (User Generated Content)
Prawa autorskie do znaków towarowych: słowny znak towarowy oraz słowno-graficzny znak towarowy zastrzeżony na teren Polski w Urzędzie Patentowym RP oraz na terenie całej Unii Europejskiej w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)
Wdrożenie i wsparcie przez pierwszy miesiąc.
Strona internetowa oferuje:
Powiadomienia: o ponownej dostępności produktu
Promocje: zarządzanie ceną i promocjami
Integracje z systemem do zbierania opinii eTrusted Shops
Integracja z systemem do wysyłek aPaczka
Integracja z systemem do email marketingu KLAVIYO
Integracja z systemem Przelewy24.
Bezpieczeństwo: prawidłowo wdrożony Certyfikat SSL
Potencjał - marka łatwa do dalszego wypromowania w Europie:
międzynarodowo brzmiący brand
Znaki Towarowe zarejestrowane na terenie całej Unii Europejskiej w Europejskim Urzędzie ds. Własności Intelektualnej (EUIPO)
Nieruchomości i urządzenia
-
Wsparcie posprzedażowe
Wdrożenie i wsparcie przez pierwszy miesiąc.
Powód sprzedaży
Rozwijanie się w zawodzie lekarza i spowodany tym brak czasu na rozwój biznesu.