Marka odzieży dziecięcej - Ituli
- Cena: –
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2020
- Liczba pracowników: 1
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
- ▪ Pakiet większościowy
Opis oferty
Marka ituli działa na rynku od 3 lat i specjalizuje się w produkcji ubranek dziecięcych z ekologicznej zmiękczonej certyfikowanej bawełny, które rosną razem z dziećmi.
To wyróżnik marki na tle konkurencji. W ofertę sprzedaży wchodzą takie ubranka jak:
- śpioszki na zamek z nakładkami na stópki rozmiary: 56-108, produkt okazał się bestsellerem, wszystkie kolekcje zostały wyprzedane, produkt obejmuje 80% sprzedawanych produktów w sklepie,
- piżamki dwuczęściowe dla rozmiarów 92-128,
- body,
- legginsy,
- czapeczki dla niemowląt,
- pieluchy i otulacze bambusowe,
Możliwości:
• Możliwość rozwinięcia sprzedaży zagranicą. W trakcie działalności kontaktowało się z nami wiele sklepów z zagranicy, niestety z racji niewystarczającego nakładu nie mogliśmy nawiązać współpracy
• Potencjał rozwoju sprzedaży detalicznej oraz hurtowej. Nawiązaliśmy wstępny kontakt ze sklepami na terenie Polski.
Właśnie dlatego szukamy:
• Osoby, która chciała by całościowo przejąć markę i zadbać o jej rozwój
• Osoby, która pomoże nam w prowadzeniu marki, zadba o pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych i jednocześnie zdecyduje się na inwestycję finansową, która wpłynie na rozwój Ituli
Chętnie opowiemy więcej o Ituli, naszych klientach i możliwościach. Wszystkie pytania możecie przesyłać nam na: … (e-mail w zakładce: Opcje kontaktowe)
Więcej można zobaczyć na stronie: [dane ukryte]
Nieruchomości i urządzenia
- domena i sklep internetowy na platformie shopify - … (link do strony poniżej)
- ponad 13,5 tysięcy oberwujących konto instagram: itulishop
- kilkanaście szablonów ubrań
- asortyment sklepu wart ~20tys zł.
- gotowe projekty kolejnej kolekcji
Wsparcie posprzedażowe
Oferujemy usługi projektowania kolekcji od strony graficznej i fotograficznej, wdrożenie w proces produkcji
Powód sprzedaży
Brak środków czasowych i finansowych na dynamiczny rozwój firmy