Marka odzieżowa dla dzieci PREMIUM
- Cena: 349 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2018
- Liczba pracowników: 5
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam dziecięcą markę odzieżową wraz ze sklepem internetowym funkcjonującą na rynku od kilku lat. Marka oferuje odzież w rozmiarach od 56/92 do 128/134. Kolekcje oparte są na dzianinach organicznych oraz na autorskich grafikach wykonywanych przez uznanych polskich ilustratorów.
Dzięki stałej bazie klientów indywidualnych i odbiorców hurtowych nabywca uzyska bezpośredni rynek zbytu kolekcji.
Po sprzedaży zapewniam wsparcie w kontynuacji procesu projektowego.
W skład pakietu sprzedaży wchodzą:
Znak towarowy oraz związane z nim prawa
• Domeny, sklep internetowy
• Konta na portalach społecznościowych Facebook, Instagram
• Know How (projektowanie, produkcja, sprzedaż,)
• Baza klientów online + baza klientów hurtowych obecnych oraz potencjalnych
• Baza dostawców I najlepszych producentów materiałów, dodatków
• Lista aktualnych influencerów w kategorii “dziecko” w social media
• Kontakty ze szwalniami oraz wszystkie projekty, szablony I karty techniczne dotychczas produkowanych produktów
• Wsparcie przy wdrożeniu 3-m-ce
Opcjonalnie wsparcie przy projektowaniu patternów, katalogów oraz materiaów marketingowych aby zachować dotychczasową estetykę marki dla przyszłych kolekcji (dodatkowo płatne I rozliczane jednorazowo przy każdej kolekcji)
Powodem sprzedaży jest fakt posiadania innej marki odzieżowej i potrzeba zaangażowania większej ilości czasu w jej rozwinięcie.
Nieruchomości i urządzenia
Ilość produkowanych produktów na sezon / kolekcję 3-4 tys sztuk
Średnia sprzedaż hurtowa w pre-orderach 2200 szt (nadchodząca kolekcja AW 21/22)
Kanały sprzedaży: sklep online oraz sprzedaż hurtowa do partnerskich sklepów stacjonarnych i online w Polsce oraz zagranicą.
Aktualna ilość produktów na stanie na dzień 05.07.2021:
Kolekcja NEW CIRCUS 633 szt (na wyprzedaży)
Kolekcja Woodland Party 1997 szt (na wyprzedaży)
Kolekcja I birds Live I canFly 1326 szt (aktualna kolekcja letnia)
Planowana Produkcja kolekcji North Pole 3700 szt z czego około 2200 sprzedanych w preorderze klientom hurtowym
Wsparcie posprzedażowe
• Wsparcie przy wdrożeniu 3-m-ce
Powód sprzedaży
Powodem sprzedaży jest fakt posiadania innej marki odzieżowej i potrzeba zaangażowania większej ilości czasu w jej rozwinięcie.