Marka Jeździecka - zastrzeżone logo, know-how, zatowarowanie, strona www
- Cena: 25 000 zł
- Przychody: 0 zł
- Dochody: 0 zł
- Rok założenia: 2017
- Liczba pracowników: 0
- Adres internetowy: Ukryty
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Na sprzedaż:
1. Gotowa, wyprodukowana kolekcja marki.
2. Nowa, gotowa do wdrożenia kolekcja marki.
3. Nowa, sportowa kolekcja marki.
4. Projekty i szablony (damskie i męskie: bluzy, dresy, koszule jeździeckie, bryczesy, bezrękawniki, koszule sportowe a także legginsy jeździeckie damskie itp.).
5. System identyfikacji wizualnej marki (logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie).
6. Prawa do zdjęć, grafik oraz treści marketingowych.
7. Domena i profesjonalny sklep internetowy w trzech wersjach językowych (polski, angielski, niemiecki)
8. Szkolenia z prowadzenia sklepu, poczty oraz portali społecznościowych (szkolenia w zakresie: Facebook, Instagram, ceo, marketing) .
9. Profil na Facebooku.
10. Grupa fanowska na Facebooku.
11. Profil na Instagramie.
12. Profil na Paypall.
13. Profil na TikTok.
14. Adresy e-mail wraz z całą historii
15. Zdjęcia, filmy, grafiki (treści publikowane i niepublikowane od początku powstania marki).
16. Niewykorzystane grafiki na bluzy, koszulki i inne produkty.
17. Artykuły na bloga (treści publikowane i niepublikowane w dwóch językach od początku powstania marki).
1. Strategie komunikacji, know-how oraz brand book marki.
2. Firmy i osoby prywatne, z którymi marka współpracuje przez cały okres sprzedaży.
3. Spis zawodów i targów w Polsce i za granicą.
4. Spis influencerów z Polski i zagranicznych (z podziałem na Państwa z którymi warto rozpocząć współpracę).
Kontakty do influencerów oraz ambasadorów z którymi marka współpracowała. Sposoby pozyskiwania ambasadorów (opłaty, umowy).
5. Spis sklepów jeździeckich w Polsce i za granica (baza powstała od początku prowadzenia marki). 6. Spis aplikacji do kont społecznościowych pomocnych w prowadzeniu marki.
Nieruchomości i urządzenia
1. Gotowa, wyprodukowana kolekcja marki.
2. Nowa, gotowa do wdrożenia kolekcja marki.
3. Nowa, sportowa kolekcja marki.
4. Projekty i szablony (damskie i męskie: bluzy, dresy, koszule jeździeckie, bryczesy, bezrękawniki, koszule sportowe a także legginsy jeździeckie damskie itp.).
5. System identyfikacji wizualnej marki (logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie).
6. Prawa do zdjęć, grafik oraz treści marketingowych.
7. Domena i profesjonalny sklep internetowy w trzech wersjach językowych (polski, angielski, niemiecki)
8. Szkolenia z prowadzenia sklepu, poczty oraz portali społecznościowych (szkolenia w zakresie: Facebook, Instagram, ceo, marketing) .
9. Profil na Facebooku.
10. Grupa fanowska na Facebooku.
11. Profil na Instagramie.
12. Profil na Paypall.
13. Profil na TikTok.
14. Adresy e-mail wraz z całą historii
15. Zdjęcia, filmy, grafiki (treści publikowane i niepublikowane od początku powstania marki).
16. Niewykorzystane grafiki na bluzy, koszulki i inne produkty.
17. Artykuły na bloga (treści publikowane i niepublikowane w dwóch językach od początku powstania marki).
Wsparcie posprzedażowe
tak
Powód sprzedaży
brak czasu