Marka ekologicznej odzieży niemowlęcej ze sklepem internetowym
- Cena: 60 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2017
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedamy działającą od 2017 roku markę odzieży niemowlęcej oraz sklep internetowy postawiony na platformie shoper. Głównym produktem w naszym asortymencie są śpioszki i rampersy dla maluchów w wieku od zera do 3 lat. Śpiochy wyróżniają się:
- oryginalnym zapięciem na zamek dwukierunkowy, ułatwiający przebieranie niemowlaków
- wysoką jakością wszystkich komponentów - materiałów, zamków, napów itp. - wszystko certyfikowane i ekologiczne
- autorskimi wzorami, z których większość została zaprojektowana przez Joannę Rusinek, jedną z topowych polskich ilustratorek dla dzieci
Największymi wartościami naszej firmy są: jakość, wygoda i estetyka. Ubranka przeznaczone są dla rodziców, którzy cenią sobie wysoką jakość oraz wygodę i są skłonni za nią więcej zapłacić. W ciagu trzech lat prowadzenia działaności produkty otrzymywały same pozytywne opinie, a raz zdobyci klienci wielokrotnie wracali.
Potencjalnym obszarem rozwoju firmy mogłaby być ekspansja zagraniczna oraz poszerzenie asortymentu o inne produkty, dla starszych dzieci, które już wyrosły ze śpioszków.
Nieruchomości i urządzenia
Sprzedajemy markę wraz prawami autorskimi oraz postawiony sklep internetowy. Oferta obejmuje:
- w pełni dopracowany produkt i know how produkcyjny (kontakty do szwalni, producentów materiałów, drukarni na tekstyliach itp.)
- około trzydziestu oryginalnych wzorów lub nadruków na materiałach (3 autorskie, niepowtarzalne kolekcje)
- gotowe i dopracowane formy do wykorzystania przy kolejnych produkcjach
- nazwę, logo i identyfikację wizualną
- gotowy do druku katalog produktowy - wersja polska i angielska
- projekty wszywek, metek, ulotek, bannerów, naklejek, pudełek, pocztówek, opakowań (kontakty do podwykonawców)
- profile na instagramie i facebooku
- bazę klientów
- w pełni działający sklep na platformie shoper, wraz z podpiętymi płatnościami i sposobami dostawy
- projekt grafiki strony internetowej
- teksty na stronę internetową w języku polskim i angielskim
- wysokiej jakości zdjęcia lifestylowe i w studio + pakszoty produktowe
- kasę fiskalna i terminal
- wyposażenie stoiska targowego (regały, wieszaki, stand reklamowy, ozdoby itp.)
- resztki materiałów reklamowych (ulotki, etykiety itp.)
=> dodatkowo, do rozliczenia oferujemy stany magazynowe - 15% od kosztów produkcji + materiały do kolejnej produkcji - 50% od ceny zakupu
Wsparcie posprzedażowe
Oferujemy pełne wparcie posprzedażowe i przekazanie całego know how produkcyjnego przez trzy miesiące od dnia sprzedaży firmy.
Powód sprzedaży
Nieumiejętność eskalacji biznesu.