Kosmetyki naturalne
- Cena: 700 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2019
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Pierwsze na rynku ECOdermokosmetyki do naturalnego oczyszczania twarzy.
Innowacyjne z potwierdzoną skutecznością.
Marka powstała wg wymogów rynków arabskich, z opcją wdrożenia na rynki EU.
Brand osiągnął pełne wdrożenie rynkowe.
Purepura połączyła naturalne oczyszczanie twarzy z pielęgnacją, skutecznie poprawiając kondycję skóry w zakresie:
- nawilżenia
- poziomu natłuszczenia
- TEWL
- poprawy elastyczności
Purepura jest efektem prac badawczych, które potwierdziły innowacyjność oraz skuteczność kosmetyków.
Podczas prac badawczych:
- Przebadano bazowe ekstrakty roślinne – z wykorzystaniem wszystkich dostępnych metod ekstrakcji
- Oznaczono stężenie substancji aktywnych, wraz z określeniem ich działania na skórę
- Opracowano receptury kosmetyczne
- Potwierdzono skuteczność kosmetyków oraz ich działanie na skórę
Purepura = czysta czystość
Marka bazuje na certyfikowanych BIO surowcach i wykorzystuje maksymalne stężenie naturalnych substancji czynnych, bez wypełniaczy.
W skład brandu wchodzą:
- wyniki prac badawczych bazowych ekstraktów roślinnych, wraz z analizą metod ekstrakcji, oznaczeniem substancji czynnych i określeniem ich stężeń w ekstraktach
- 12 receptur kosmetycznych
- raporty bezpieczeństwa wszystkich produktów
- wyniki badań potwierdzających skuteczność oraz działanie na skórę - badania aplikacyjno-aparaturowe
dodatkowo:
- branding wraz z logobookiem
- identyfikacja wizualna: etykiety, wizualizacje, packshoty - w dwóch wersjach językowych PL i EN
- www - w 2 wersjach językowych - PL i EN
- eshop
Ponadto strategia wejścia na rynek ZEA.
Zapraszam - purepura.com
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Podczas procesu sprzedaży oferuję pełne wsparcie oraz konsultacje biznesowe, umożliwiające wdrożenie rynkowe i dalszą internacjonalizację, z naciskiem na działania strategiczno-marketingowe - od 15 lat zajmuję się budowaniem strategii marek oraz działaniami marketingowymi, umożliwiającymi budowanie wizerunku i promocją.
Powód sprzedaży
Sprzedają, ponieważ nie jestem w stanie sfinansować dalszego rozwoju brandu.