Firma fit-cateringowa w Krakowie



  • Cena: 156 000 zł
  • Przychody:
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2014
  • Liczba pracowników: 6
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Sprzedam prosperującą firmę fit-cateringową w Krakowie.
Firma istnieje na rynku od 3 lat. Codziennie obsługuje klientów, ma stałych dostawców i odbiorców zestawów cateringowych, podpisany kontrakt z firmą kurierską, gotowa do przejęcia przez nowego właściciela na zasadzie wykupu 100% firmy.

Firma znajduje się bardzo dobrej lokalizacji w centrum Krakowa, pod firmą można zaparkować z identyfikatorem przedsiębiorcy. Kurierzy i dostawcy nie mają problemów z dojazdem a bliskość Starego Miasta powoduje, że wszystkie dostawy towaru odbywają się z samego rana (kuchnia nie czeka na towar, co daje oszczędność).

Firma stworzyła autorski system obsługi klientów, dzięki czemu system zamawiania i płacenia jest bezobsługowy. Klient loguje się do panelu na stronie www, gdzie samodzielnie wybiera daty dostaw, godziny oraz adres i jednym kliknięciem poprzez system przelewy24 dokonuje płatności. Jeśli klient nie wykona płatności system nie przekaże usługi do realizacji. Gdy klient opłaci zamówienie wyświetla się na raporcie dziennym osób przygotowujących posiłki oraz w raporcie dostaw dla kurierów. System działa sprawnie a dotychczas jedyna kontrola jaka się odbywa, to dzwonienie do klientów, którzy nie sfinalizowali (nie opłacili) zamówień, ponieważ dzięki temu można poznać klienta i zwiększyć dzienną ilość klientów, zaproponować zniżki, promocje itp. W systemie znajduje się również zakładka z aktualnym menu. Administrator może blokować niektóre daty zamówień (np.Wigilia, Sylwester), więc w wybrane dni żaden klient nie może złożyć zamówienia. Jest też możliwość samodzielnego, "ręcznego" składania zamówień lub dodawania zniżek procentowych lub kwotowych.

Koszty stałe:
- lokal nie jest własnością firmy, natomiast ma wyjątkowo atrakcyjny czynsz dla właściciela - 1300 zł brutto,
- poza czynszem opłata administracyjna wynosi 180 zł brutto,
- miesięczna opłata za prąd to 400-500 zł.
W lokalu podłączony jest również internet, żeby obsługa kuchni lub kurierzy mogli wygodnie i samodzielnie sprawdzać ilości zamówień.

Lokal po odbiorze sanepidu, spełnia wszystkie wymogi: płytki, zlewy, wentylacja, dwa wejścia, badania wody robione regularnie. Książka sanepid z projektami będzie przekazana nowemu właścicielowi.

Dla przyszłego właściciela do wglądu KPiR za wszystkie lata działalności jak również wdrożenie, które ma na celu zapoznanie z procesem produkcyjnym firmy, w taki sposób, aby klienci nie odczuli zmian.

Zalety:
- biznes gotowy do przejęcia, rentowny, stopa zwrotu inwestycji bardzo szybka,
- przeszkolona załoga, nie wymaga rekrutacji i wdrażania nowych pracowników,
- możliwość poszerzenia oferty gastronomicznej, ponieważ obecna produkcja to ok 30% zagospodarowania,
- lokal wyposażony, nie wymaga inwestycji,
- dobra, wygodna lokalizacja, dobry punkt wyjazdowy dla kurierów,
- firma po audycie i optymalizacji kosztów - rentowny biznes,
- pomoc ze strony obecnego właściciela,
- bardzo niskie koszty stałe.
Możliwości rozwoju:
Istnieje możliwość poszerzenia oferty gastronomicznej, ponieważ obecna produkcja to ok 30% zagospodarowania. Możliwość dofinansowania marketingu firmy i znacznego zwiększenia ilości stałych klientów.


Nieruchomości i urządzenia

Lokal:
Lokal w przyziemiu (nie trzeba wnosić towaru po schodach) o powierzchni 69 m2 podzielony na pomieszczenia, które spełniają warunki sanepidu. Lokal po remoncie i przeróbkach dla celów sanepid 2 lata temu. Lokal nie jest restauracją, jest to produkcja bez możliwości przebywania w obiekcie klientów (dzięki temu mniej obostrzeń od sanepidu). Wykorzystanie czasowe lokalu to ok. 7-8 godzin dziennie, pozostałe godziny są wolne co daje możliwość poprowadzenia drugiej linii produkcyjnej, podnajem lub inne rozwiązanie, które zwiększy dochody firmy.

Sprzęt:
Lokal jest całkowicie wyposażony i nie wymaga żadnych inwestycji w sprzęt (chyba, że nowy właściciel będzie chciał poszerzyć działalność). W załączniku znajduje się wykaz sprzętu. W lokalu jest zainstalowana wentylacja spełniająca wszystkie wymogi, nie ma stałego podłączenia do gazu (jest możliwość). Dotychczas firma korzysta z butli gazowych.

Załoga:
- osoby gotujące - obecnie 2 osoby gotujące (do dyspozycji mamy 4 osoby), przeszkolone, nie wymagające kontroli jakości. Są to osoby, które samodzielnie są w stanie ułożyć atrakcyjne dietetyczne menu oraz złożyć zamówienie na towar w taki sposób, żeby nie ponosić strat finansowych. Są to osoby, które znają zależność między ceną ostateczną a food costem, więc nie planują w menu dań, które wykraczają poza budżet,
- kurierzy - odbierają samodzielnie paczki kateringowe ok. 5 rano. System odbioru paczek przez kurierów (2 osoby) działa sprawnie i nie wymaga szczególnego nakładu czasu lub energii. Podpisana umowa - kontrakt z firmą kurierską, dzięki czemu jakiekolwiek awarie lub naprawy samochodów dostawczych nie stanowią dla firmy problemu (kurier musi zrealizować zakontraktowaną usługę, na prośbę kurierzy mogą rozwozić paczki w święta - zależy to od ilości zapytań klientów). Za potencjalne błędy odpowiedzialność finansową ponosi firma kurierska.


Wsparcie posprzedażowe

Oferuję wsparcie popsrzedażowe przez okres 2 miesięcy od dnia zakupu w celu płynnego wdrożenia nowego właściciela w biznes.


Powód sprzedaży

Potrzebny kapitał.

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków