Ekologiczna marka odzieżowa dla kobiet
- Cena: 50 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2019
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Marka działa od 2019 roku, sprzedaje poprzez sklep online, platformy multibrandowe i butiki partnerskie. Skierowana jest do kobiet, dla których ważne jest ekologiczne i etyczne pochodzenie ubrań.
W skład oferty wchodzi:
• stany magazynowe
• domena
• sklep online na platformie Shoper w wersji polskiej zintegrowany przez Baselinker z magazynem wysyłkowym i platformami sprzedażowymi (Pakamera, Jestemslow, Allegro)
• umowa z zewnętrznym magazynem wysyłkowym
• 2800 obserwujących na Instagramie
• 2700 obserwujących na FB
• baza mailingowa
• szablony produktów, w większości w rozmiarach S-XL w formie elektronicznej
• dodatki: metki rozmiarowe i ze składem, guziki i skórki do jeansów
• kilka tysięcy profesjonalnych zdjęć z sesji z prawami autorskimi i do wizerunku
• projekty metek, przywieszek, ulotek
• drukarka etykiet
• przekazanie know how i kontaktów (szwalnie, konstruktorki, dostawcy materiałów)
• wsparcie techniczne posprzedażowe
Chcę sprzedać całą markę, nie wykluczam jednak hurtowej sprzedaży towaru.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
3 miesiące wsparcia technicznego
Powód sprzedaży
Osobisty