Eko marka odzieżowa
- Cena: 450 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2020
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Produkcja
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Na sprzedaż znana marka eko odzieży skierowana do kobiet w wieku 25 - 45. Marka wyróżnia się na rynku zastosowaniem ciekawych ekologicznych materiałów od dostawców zagranicznych oraz modną minimalistyczną estetyką.
Marka miała liczne publikacje w prasie typu Vogue, ELLE, Label Magazin, Twój Styl, Glamour itp. oraz regularnie współpracuje z influencerami promującymi ekologie i minimalizm typu JestemKasia, Cajmel, Paula Jagodzinska, Softflair itp. Ubrania marki pojawiały się także w telewizji podczas programow w TVN Style.
Marka istnieje od dwóch lat i wygenerowała 1mln obrotu brutto. Ma bardzo duży potencjał na dalszy rozwój ponieważ idealnie wpasowuje się w trendy ekologii, minimalizmu i szafy kapsułowej.
Co zawarte jest w ofercie sprzedaży:
1. Gotowy sklep po polsku i po angielsku na Shopify, konfigurowany pod markę z dedykowanym szablonem
2. Cały wyprodukowany asortyment, uzupełniony, także o nowości - w cenach produkcyjnych wartość 70 tys., w cenach sprzedaży wartość ok.200 tys.
3. Szablony na 60 produktów oraz sample
4. Baza zdjęć i filmików stworzonych dla marki na wielu sesjach zdjęciowych przez ostatnie 2 lata - około 3 tysiące zdjęć
5. Konta w Social Mediach budowane przez 2 lata z realnymi fanami marki: Instagram 12tys. obserwujących, Facebook 3 tys.
6. Baza influencerów z kontaktami i informacją z kim już współpracowaliśmy
7. Umowy z przewoźnikami: DHL, InPost
8. Systemy do obsługi sklepu skonfigurowane (abonamentowe):
- Baselinker do obsługi zamówień i wysyłek
- Canva do pracy graficznej
- Google abonament dla biznesu - skonfigurowany mail, dysk (1 Terabajt)
9. Gotowe narzędzia do pracy nad marką:
- prezentacja biznesowa o marce po polsku i angielsku
- strategia marki na najbliższy rok
- Brand Book pokazujący zasady budowania marki, aby wszystko było spójne (dla agencji, fotografów ect)
- lista produktów ze szczegółami dot. produkcji
- cennik produktów do ustalania cen i liczenia marży
- lista dostawców materiałów i dodatków
10. Materiały, które są na stanie & próbniki od dostawców
11. Zestaw metek - przepisy prania, żakardy z logo, metki papierowe, sznurki, agrafki
12. Opakowania do wysyłki - kartony, koperty, taśmy klejące z logo
13. Dodatki: guziki do koszul, regulatory do sukienek, taśmy do spodni
14. Kontakt i wprowadzenie do szwalni w Warszawie + alternatywna szwalnia w okolicach Łodzi + szwalnia jeansu
15. Kontakty sprzedażowe: butik w Warszawie, butiki na Słowacji, dwa marketplace w Niemczech
16. Performance marketing - wdrożona osoba do prowadzenia reklam na Facebook.
17. Opcja współpracy z Zalando - marka zostala zaakceptowana i ma możliwość sprzedaży na platformie w calej Europie.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Tak, jest możliwość wsparcia posprzedażowego.
Powód sprzedaży
Zmiana planów życiowych.