Dziecięca marka premium Petitedominance produkująca kolorowanki i puzzle dla dzieci
- Cena: 50 000 zł
- Przychody: 80 000 zł
- Dochody: 70 000 zł
- Rok założenia: 2020
- Liczba pracowników: 1
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Poszukuję kupca dla mojej marki Petitedominance, specjalizującej się w sprzedaży zarówno fizycznych, jak i cyfrowych kolorowanek oraz puzzli. Prace są ręcznie tworzone i mają artystyczny charakter. Choć firma ma duży potencjał, ja mocno skupiam się na tworzeniu i cierpi na tym sprzedaż. Chcę sprzedać markę osobie lub firmie, która ma doświadczenie w marketingu i handlu. Rynek dziecięcy jest ogromny i otwarty na kreatywne produkty, jakimi bez wątpienia są moje kolorowanki. Marka ma zasięg międzynarodowy, produkty są zarówno po polsku jak i po angielsku, z możliwością tłumaczenia na kolejne języki.
Oferta obejmuje:
- produkty fizyczne po polsku i po angielsku (na życzenie udostępnię listę);
- przeniesienie praw autorskich lub licencji do druku kolejnych wydań istniejących tytułów i sprzedaży e-booków - możliwość tłumaczenia na kolejne języki. Dotyczy to także niewydanej do tej pory kolorowanki „Honey Plants” – projekt do druku i wersja do sprzedaży cyfrowej;
- sprzedaż marki, logo, strony www z domeną.
Osobie zainteresowanej z przyjemnością prześlę paczkę produktów lub spotkam się w celu zaprezentowania ich.
Nieruchomości i urządzenia
To przede wszystkim produkty - kolorowanki - razem około 3000 egzemplarzy, puzzle - 500 sztuk i ozdobne opakowania. Do tego dochodzi przekazanie licencji / praw do produkowania dalszych nakładów i nieograniczonej sprzedaży wersji cyfrowych.
Wsparcie posprzedażowe
Będę zaszczycona, jeśli będę mogła zaprojektować nowe kolorowanki lub inne produkty (gry, puzzle, książki) dla nowego właściciela. Zaproponuję atrakcyjny rabat na usługi projektowe, nie wykluczam współpracy na zasadzie procentu od sprzedaży. Oczywiście chętnie podzielę się również dotychczasowym doświadczeniem i wiedzą, jaką posiadam na tym etapie zajmowania się marką. Zależy mi na tym, żeby marka się rozwijała nawet jeśli nie będę jej częścią.
Powód sprzedaży
Marka ma duży potencjał, produkty są wysokiej jakości, ale ja nie nadaję się na sprzedawcę. Zamiast zająć się marketingiem, relacjami i sprzedażą, myślę o tworzeniu nowych produktów. Odzew ludzi na produkty jest bardzo pozytywny, niestety docierają one do zbyt małej liczby potencjalnych kupców. Tej firmie potrzebna jest osoba, która lubi kontakt z ludźmi i jest dobrym handlowcem.