Działający sklep internetowy z mieszalnią musli
- Cena: 7 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2014
- Liczba pracowników: 1
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Sprzedam działający sklep internetowy z intuicyjnym CMSem dedykowany tworzeniu autorskich mieszanek musli,
wraz z dodatkowymi zakładkami:
1) do sprzedaży gotowych mieszanek ( 2 rodzaje pojemności 555 gr oraz 111 gr)
2) do sprzedaży innych, dowolnych produktów
Cena obejmuje:
- przeniesienie praw do sklepu, 2 domen [dane ukryte]; [dane ukryte] , serwera, loga oraz grafiki
- całej identyfikacji wizualnej w tym 2 pieczątek z logotypem w dużych rozmiarach.
- aktywnie prowadzony funpage z ponad 1100 fanów
- opakowania na produkt 555 gr w formie tub (380 szt)
- opakowania na produkt 111 gr w formie torebek z atestami na produkty spożywcze (160 szt)
- opakowania na produkt 555 gr w formie torebek z atestami na produkty spożywcze (938 szt)
Charakterystyka sklepu internetowego (od strony klienta):
- specjalne funkcje (promocje, gratisy, kody rabatowe)
- wyszczególnianie produktów oraz promocji na stronie głównej
- newsletter
- możliwość zamówienia produktów bez rejestracji oraz z rejestracją
- brak limitu ilości metod przesyłki
- opcja dostawy „Odbiór osobisty”
- płatność przelewem, kartą, zapłata przy odbiorze
- wyszukiwarki produktów
- zwroty towarów i korekty
- zapamiętywanie koszyka oraz wcześniejszych zamówień po zalogowaniu
- newsletter
- automatyczne przekierowanie do systemu PayU
- automatyczne przekierowanie do InPost Paczkomaty i inne
Dodatkowo mam do sprzedaży (cena do negocjacji):
system atestowanych pojemników plastikowych na produkty spożywcze; pudełka kartonowe ok 1000 szt.; precyzyjna waga spożywcza Tarczyn , drukarka do etykiet Brother QL; taśmy ciągłe, samoprzylepne do drukarki do etykiet- 7 szt.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
przekazanie wszelkich kontaktów do dostawców oraz aktualnych cen i rozpoznanie konkurencji
Powód sprzedaży
z powodu innych zajęć rozwój sprzedażowy został zaniedbany, a ponieważ mechanizm sklepu jest "dopieszczony" chcemy nie chcemy go zamykać. Chcemy go sprzedaz po kosztach zainnwestowanych w staworzenie machanizmu i zmiennych do identyfikacji wizualnej.