Dwie restauracje serwujące sandwicze
- Cena: 280 000 zł
- Przychody: 1 850 000 zł
- Dochody: –
- Rok założenia: 2012
- Liczba pracowników: 15
-
Charakter działalności:
- ▪ Usługi
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
W sprzedaży dwie restauracje znanej amerykańskiej marki serwujące głównie świeżo przygotowane sandwicze, wrapy i sałatki. Obie restauracje są własnością sprzedającego i są prowadzone w ramach franczyzy. Pierwszy lokal o powierzchni około 58 m kwadratowych zlokalizowany jest w Magnolia Park we Wrocławiu. Drugi lokal o powierzchni około 82 m kwadratowe zlokalizowany jest w Sky Tower, także we Wrocławiu.
Atuty centrum handlowego Magnolia Park we Wrocławiu:
- prestiżowa lokalizacja – jedno z największych centrów handlowych w Południowej Polsce. Centrum handlowe o tak silnej pozycji, że nie poddało się pandemii;
- bardzo duża ilość sklepów i punktów usługowych w centrum handlowym, topowe polskie i światowe marki, kino, które generują duży ruch w Magnolia Park.
Atuty budynku Sky Tower we Wrocławiu:
- prestiżowa lokalizacja – jeden z najwyższych budynków w Polsce i Europie;
- duża liczba istniejących biur w samym Sky Tower oraz w okolicy, a także kolejne biura w budowie;
- najwyżej położony punkt widokowy w Polsce;
- największa makieta kolejowa w Polsce;
- względnie niewielka konkurencja gastronomiczna w budynku Sky Tower.
Cena obejmuje, oprócz dużego potencjału przychodowego: inwestycję w obcy środek trwały (w wynajmowane lokale) oraz wyposażenie główne i drobne. Dodatkowo sprzedający udostępnia około 400-stronicowy poradnik własnego autorstwa dotyczący prowadzenia restauracji franczyzy amerykańskiej w polskich uwarunkowaniach, a także witryny internetowe i media społecznościowe.
Cena nie obejmuje: zakupu licencji u Franczyzodawcy (Franczyzobiorca musi nabyć dwie licencje – po jednej na każdy punkt) oraz znajdującego się w lokalu towaru handlowego. Podana cena jest ceną za dwa lokale. Lokale nie są nowe, poszczególne sprzęty mogą wymagać cyklicznych napraw; Franczyzodawca może wymagać zmian wystroju według aktualnych wymogów marki.
Jakie są atuty tej franczyzy?
- Franczyzodawca opracowuje strategie promocyjne i reklamowe.
- Franczyzodawca opracowuje sposób świadczenia usługi.
- Franczyzodawca opracowuje produkty i dania.
- Franczyzodawca świadczy doraźną stałą i profesjonalną pomoc w prowadzeniu restauracji.
- Franczyzodawca, we współpracy z niezależną firmą, wykonuje audyty, dzięki którym wiadomo, które obszary musi poprawić manager restauracji.
- Franczyzobiorcy są zrzeszeni w organizacji, która negocjuje obniżone ceny półproduktów u lokalnych i światowych producentów żywności, a także negocjuje w imieniu franczyzobiorcy kredyty kupieckie na towar handlowy w wysokości do kilkudziesięciu tysięcy złotych na oba lokale.
- Zakup restauracji może być dobrą inwestycją chroniącą majątek przed inflacją, przy względnie niewielkim nadzorze nad działającą i zorganizowaną już inwestycją.
Roczne przychody ze sprzedaży netto (bez VAT) w dwóch restauracjach:
- rok 2019: 2,23 mln PLN;
- rok 2020: 1,66 mln PLN;
- rok 2021: 1,94 mln PLN;
- rok 2022: 1,85 mln PLN (prognoza).
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Wsparcia udziela Franczyzodawca.
Powód sprzedaży