Dwie restauracje serwujące sandwicze



  • Cena: 462 000 zł
  • Przychody: 1 900 000 zł
  • Dochody:
  • Rok założenia: 2012
  • Liczba pracowników: 15
  • Adres internetowy:
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

W sprzedaży dwie restauracje znanej amerykańskiej marki serwujące głównie świeżo przygotowane sandwicze, wrapy i sałatki. Obie restauracje są własnością sprzedającego i są prowadzone w ramach franczyzy. Pierwszy lokal o powierzchni około 58 m kwadratowych zlokalizowany jest w Magnolia Park we Wrocławiu. Drugi lokal o powierzchni około 82 m kwadratowe zlokalizowany jest w Sky Tower, także we Wrocławiu.

Atuty centrum handlowego Magnolia Park we Wrocławiu:
- prestiżowa lokalizacja – jedno z największych centrów handlowych w Południowej Polsce. Centrum handlowe o tak silnej pozycji, że nie poddało się pandemii;
- bardzo duża ilość sklepów i punktów usługowych w centrum handlowym, topowe polskie i światowe marki, kino, które generują duży ruch w Magnolia Park.

Atuty budynku Sky Tower we Wrocławiu:
- prestiżowa lokalizacja – jeden z najwyższych budynków w Polsce i Europie;
- duża liczba istniejących biur w samym Sky Tower oraz w okolicy, a także kolejne biura w budowie;
- najwyżej położony punkt widokowy w Polsce;
- największa makieta kolejowa w Polsce;
- względnie niewielka konkurencja gastronomiczna w budynku Sky Tower.

Cena obejmuje, oprócz dużego potencjału przychodowego: inwestycję w obcy środek trwały (w wynajmowane lokale) oraz wyposażenie główne i drobne. Dodatkowo sprzedający udostępnia około 400-stronicowy poradnik własnego autorstwa dotyczący prowadzenia restauracji franczyzy amerykańskiej w polskich uwarunkowaniach, a także witryny internetowe i media społecznościowe.

Cena nie obejmuje: zakupu licencji u Franczyzodawcy (Franczyzobiorca musi nabyć dwie licencje – po jednej na każdy punkt) oraz znajdującego się w lokalu towaru handlowego. Podana cena jest ceną za dwa lokale. Lokale nie są nowe, poszczególne sprzęty mogą wymagać cyklicznych napraw; Franczyzodawca może wymagać zmian wystroju według aktualnych wymogów marki.

Jakie są atuty tej franczyzy?
- Franczyzodawca opracowuje strategie promocyjne i reklamowe.
- Franczyzodawca opracowuje sposób świadczenia usługi.
- Franczyzodawca opracowuje produkty i dania.
- Franczyzodawca świadczy doraźną stałą i profesjonalną pomoc w prowadzeniu restauracji.
- Franczyzodawca, we współpracy z niezależną firmą, wykonuje audyty, dzięki którym wiadomo, które obszary musi poprawić manager restauracji.
- Franczyzobiorcy są zrzeszeni w organizacji, która negocjuje obniżone ceny półproduktów u lokalnych i światowych producentów żywności, a także negocjuje w imieniu franczyzobiorcy kredyty kupieckie na towar handlowy w wysokości do kilkudziesięciu tysięcy złotych na oba lokale.
- Zakup restauracji może być dobrą inwestycją chroniącą majątek przed inflacją, przy względnie niewielkim nadzorze nad działającą i zorganizowaną już inwestycją.

Roczne przychody ze sprzedaży netto (bez VAT) w dwóch restauracjach:
- rok 2019: 2,23 mln PLN;
- rok 2020: 1,66 mln PLN;
- rok 2021: 1,94 mln PLN;
- rok 2022: 1,90 mln PLN (prognoza).


Nieruchomości i urządzenia


Wsparcie posprzedażowe

Wsparcia udziela Franczyzodawca.


Powód sprzedaży

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12, 30-701 Kraków