Do sprzedania księgarnia internetowa z ebooki i audiobookami
- Cena: 25 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2011
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
System po stronie klienta:
Harmonijnie dopasowana funkcjonalność systemu do projektu graficznego
Dynamicznie generowana strona główna
Przejrzysta prezentacja oferty sklepu
Wszechstronna prezentacja towarów z oferty sklepu
Strony informacyjne, statyczne
Prosta rejestracja i zarządzanie kontem przez klienta
Przejrzysty i elastyczny koszyk
Prosta i krótka droga do kasy
Dział pytań i odpowiedzi
Wysyłka wiadomości e-mail z witryny sklepu
Publikacja informacji: Uporządkowane chronologicznie informacje wraz z datą ich dodania, możliwość dodania grafiki.
Program partnerski
Strona Mapa serwisu
System po stronie administratora
Szybki dostęp do informacji - Zasadniczy układ panelu
Baza towarów
Baza zamówień
Etykiety (Lista zamówień z opcją wydruku etykiet)
Przelewy
Baza klientów
Newsletter
CMS - Aktualności, Banery, FAQ, Komentarze, Strona główna, Strony, Podstawowe statystki z historii działania systemu
Raporty
Konto użytkownika
Administracja - Dowóz/płatność, Statusy, Teksty w panelu, Teksty-sklep, Użytkownicy, Zmienne, Grafiki, Pomoc.
Integracje - Zarządzanie integracjami z systemami zewnętrznymi
Integracje z systemami płatności elektronicznych:
– dotpay.pl,
– paypal.pl,
- payu.pl
Integracje systemami firm kurierskich:
– DPD ML Klient.
Podłączenie statystyk Google Analytics
Rozwiązania dedykowane:
LOGA w postaci wektorowej
Darmowe towary - Wprowadzając towar do oferty w panelu administracyjnym czy też edytując już istniejący, będzie możliwość zaznaczenia czy jest on towarem darmowym (pole checkbox). Zaznaczenie opcji powoduje, iż takie towary są widoczne w sklepie z ceną 0 zł i z taką też ceną pojawiają się w koszyku w przypadku ich dodania. W przypadku kiedy w koszyku znajdują się tylko towary oznaczone jako „darmowe”, pomijany jest proces płatności (brak wyboru "rodzaju płatności)", klient zostaje już przeniesiony do kolejnego kroku - podsumowania zamówienia. W innym wypadku, kiedy w koszyku znajdują się również towary standardowe (nie darmowe), to proces zakupowy przebiega wg standardowego schematu. Uwagi dodatkowe: Powyższy schemat jest zasadny dla towarów oznaczonych jako towary w formie elektronicznej (np. e-booki, audiobooki). W przypadku, kiedy w koszyku znajdzie się towar „fizyczny”, który wymaga naliczenia kosztów transportu, etap płatności (KASA) jest uwzględniany.
Dostawa (wysyłka) - Wprowadzając towar do oferty w panelu administracyjnym czy też edytując już istniejący, będzie możliwość zaznaczenia czy jest on towarem „fizycznym” a co za tym idzie podlega naliczaniu kosztów transportu. W przypadku kiedy taki towar (z zaznaczonym polem) pojawi się w koszyku, widoczny jest select z wyborem rodzaju dostawy i są naliczane zdefiniowane koszta dostawy dla wartości danego zamówienia.
Miniaturki, jako format towaru - Możliwość oznaczenia towaru miniaturką (graficzką). Formaty: 1. książka drukowana, 2. książka drukowana + PDF gratis (e-book), 3. Ebook, 4. audiobook (MP3), 4. audiobook CD + MP3 gratis, 5. audiobook CD, 6. video plik, 7. Video CD + plik gratis, 8. video CD + MPEG4 gratis
Proces zamawiania - sklep może oferować miedzy innymi towary w formie elektronicznej, dla których nie występują standardowe procedury wysyłkowe a jedynie udostępnianie ich w postaci linków źródłowych (adresy url), oraz towary fizyczne. Co wymagało opracowania specjalnego mechanizmu zamawiania.
Dodatkowe cechy towaru - na kartach towarów istnieją dodatkowe informację oraz jego cechy.
Integracja z systemem aukcyjnym Allegro.pl
Program lojalnościowy na zasadzie punktów - Za każde zrealizowane zakupy klient otrzymuje punkty lojalnościowe. Po zgromadzeniu odpowiedniej puli punktów, w koszyku klienta aktywuje się lista towarów, które może on otrzymać w zamian za punkty.
Integracja z hurtownią ebooków i audiobooków - Integracja z hurtownią umożliwia wstawianie i aktualizację towarów, opisów, danych szczegółowych, wydawcę, autorów oraz zdjęcia okładek. Integracja umożliwia także aktualizację cen i dostępność towarów. Do integracji jest dołączony moduł Przedziałów Marży, dla ustalenia marż dla odpowiednich progów cenowych.
Nieruchomości i urządzenia
Wsparcie posprzedażowe
Powód sprzedaży
Brak czasu i środków na rozwój.