Delikatesy z żywnością ekologiczną i tradycyjną
- Cena: 230 000 zł
- Przychody: –
- Dochody: –
- Rok założenia: 2012
- Liczba pracowników: –
-
Charakter działalności:
- ▪ Handel
-
Zakres sprzedaży:
- ▪ Całość firmy
Opis oferty
Przedmiotem sprzedaży są delikatesy ekologiczne, funkcjonujące na rynku od 6 lat.
W skład przedsiębiorstwa wchodzą 2 sklepy stacjonarne oraz sklep internetowy.
Możliwości rozwoju:
Wiele możliwości rozwoju związanych ze wzrostem rozwijającego się trendu branży ekologicznej. Istnieje możliwość poszerzania asortymentu jak i przy wzmożonym rozwoju marki ekspansja na rynki zagraniczne.
Nieruchomości i urządzenia
Sklepy stacjonarne wyposażone są między innymi w:
- stylizowane oświetlenie ledowe oraz drewniane meble nawiązujące do charakteru sklepu, w obydwu punktach został zachowany ten sam charakter stylizacji - kolorystyka, tynk strukturalny i cegła na części ścian,
- nagłośnienie stereo dyskretnie ukryte w meblach (głośniki niewidoczne dla klientów), co daje niepowtarzalny klimat sklepów, szczególnie przed świętami,
- bezawaryjną klimatyzację belgijskiej firmy Daikin,
- systemy alarmowe zintegrowane z grupą interwencyjną,
- zestawy kamer umożliwiający zdalną obserwację obu sklepów za pomocą łączy internetowych,
- pełne wyposażenie sklepu - m.in. lodówki, lady chłodnicze, zamrażalniki, wagi, krajalnice do wędlin, pełne wyposażenie zaplecza i pomieszczeń socjalnych, komputery i serwery zintegrowane ze systemem magazynowym, itd.
Wsparcie posprzedażowe
Powód sprzedaży
Sprzedaż z powodów osobistych związanych ze złym samopoczuciem właściciela.