Company in Ukraine to get clients from ukrainian market



  • Cena: 200 000 zł
  • Przychody: 756 000 zł
  • Dochody: 240 000 zł
  • Rok założenia: 2009
  • Liczba pracowników: 6
  • Charakter działalności:
    • ▪ Usługi
  • Zakres sprzedaży:
    • ▪ Całość firmy

Opis oferty

Sprzedajemy firmę zajmującą się pośrednictwem emigracyjnym na Ukrainie. Firma działa od 2009 roku, posiada dobrą historię i dużą bazę klientów (12 000 przeniesionych klientów, 3.000 klientów, którzy korzystali z usług biur podróży). Zysk brutto 2014 - 189 000 euro. EBIT w 2014 - 80.000 euro. Zysk brutto 2013 - 119 000 euro. EBIT w 2013 roku - 69 000 euro.
Oferta sprzedaży obejmuje: przeniesienia praw do znaku towarowego, umowy z partnerami, przejecie personelu, cały majątek firmy.

Możliwości rozwoju:
Według sondaży ok. 4 mln mieszkańców Ukrainy zamierza opuścić kraj. Najbardziej popularnym celem wyjazdu jest Polska. Najprostszym sposobem na realizację tego celu jest zarejestrowanie firmy w tym kraju. Nawet przy założeniu, że tylko 10% osób zainteresowanych to przedsiębiorcy, wielkość rynku oscyluje wokół 400 000 osób. Przy przychodach w wysokości 500 euro za klienta szacowana wielkość rynku wynosi 200 mln euro – można je zarobić w przeciągu najbliższych dwóch lat.
Strategia Rozwoju 2015: ze względu na spadek popytu na krótkoterminowe wizy uprawniające do podróży (które były głównym elementem oferty firmy do 2014 roku) oraz znaczny wzrost zainteresowania przeniesieniami do UE spółka zajmie się przede wszystkim rejestracją firm w Polsce, w tym wszelką dokumentacją, zezwoleniami oraz rachunkowością.
Po przejęciu firmy szacowany zysk rejestracji działalności gospodarczej Ukraińców w Polsce to ok. 80 000 - 100 000 EUR rocznie. Dodatkowe dochody z oferowanych wcześniej produktów spółki (prognoza zysku ze względu na spadek popytu turystycznego i amortyzacji - 30 000 euro).
Dalsze możliwości rozwoju:
-Organizacja szkoleń dotyczących relokacji do Polski oraz możliwości biznesowych w tym kraju.
-Pomoc w pozyskiwaniu finansowania na prowadzenie biznesu w UE.


Nieruchomości i urządzenia

Firma ma 6 pracowników. Jej dyrektor wykonawczy, Polak z pochodzenia, zajmuje swoje stanowisko od dwóch lat.
Spółka posiada popularną stronę internetową oraz własną bazę klientów. Aktywa stanowi: 10 komputerów, 11 telefonów IP, systemy CRM + licencyjne. System CRM pozwala na zautomatyzowanie zarządzania kontaktami z klientami (+Terrasoft oktel).Siedziba firmy jest monitorowana. Wszystkie rozmowy telefoniczne są nagrywane i za pomocą systemu CRM przyporządkowywane do konkretnego zadania.


Wsparcie posprzedażowe

Tak


Powód sprzedaży

1. Największy zysk z nowych usług może uzyskać podmiot, który ma już pracowników i doświadczenie w świadczeniu usług dla rejestracji i utrzymania przedsiębiorstwa w Polsce.
2. Właściciel przenosi się wraz z rodziną do Hiszpanii.

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, możesz skontaktować się z właścicielem firmy . Tel.:[dane ukryte].

Podobne oferty

globalbroker.biz

SprzedamBiznes.pl jest internetową platformą profesjonalnych ofert biznesowych, działającą na krajowym rynku począwszy od 2011 roku.

Operatorem serwisu jest firma
Skytech IT Sp. z o.o. w Krakowie.

Kontakt z nami

Skytech IT Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 12/hubraum
30-701 Kraków